• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
اخبار امروز : 7
0
2

گلکسی S25 سامسونگ به هوش مصنوعی قوی‌تری مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 46553
  • 03 اردیبهشت 1403 - 16:12
گلکسی S25 سامسونگ به هوش مصنوعی قوی‌تری مجهز خواهد شد
شرکت سامسونگ برنامه دارد تا با استفاده از مدل هوش مصنوعی Gemini Nano 2 شرکت گوگل، قدرت هوش مصنوعی گلکسی S25 را نسبت به نسل قبل خود افزایش دهد.

گلکسی S25 سامسونگ به هوش مصنوعی قوی‌تری مجهز خواهد شد

شرکت سامسونگ برنامه دارد تا با استفاده از مدل هوش مصنوعی Gemini Nano 2 شرکت گوگل، قدرت هوش مصنوعی گلکسی S25 را نسبت به نسل قبل خود افزایش دهد.

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، بر اساس گزارشی جدید، به نظر می رسد شرکت سامسونگ توسعه نسل دوم Gemini Nano گوگل را به طور رسمی در انجمن نیمه‌هادی هوش مصنوعی خود، تایید کرده و از برنامه‌های خود برای سری گوشی‌های گلکسی S25 سخن گفته است.

هوش مصنوعی Gemini Nano شرکت گوگل، یک نسخه‌ی کوچک‌تر از مدل هوش مصنوعی Gemini است که سامسونگ از آن برای اجرای برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی بر روی دستگاه‌های گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra استفاده می‌کند. هوش مصنوعی Galaxy AI اخیراً از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 بر روی بسیاری از پرچم‌داران ۲۰۲۳ گلکسی در دسترس قرار گرفته است و به زودی ویژگی‌های جزئی از این هوش مصنوعی نیز به برخی از پرچمداران سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ سامسونگ اضافه خواهد شد.

بر اساس گزارشی که اخیرا در وب سایت SamMobile منتشر شده است، مدیر اجرایی بخش قطعات نیمه‌هادی سامسونگ الکترونیکس، در مورد برنامه‌های این شرکت برای استفاده از هوش مصنوعی Gemini Nano 2 گوگل و نقش هوش مصنوعی در نسل آینده گوشی‌های گلکسی، در انجمن نیمه‌هادی هوش مصنوعی اظهار نظر کرده است. این اظهار نظرها در حالی صورت گرفته است که شرکت گوگل هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص جانشین Gemini Nano منتشر نکرده است و اطلاعاتی از ویژگی‌های جدید و بهبود‌های آن در دسترس نیست.

مطالب خواندنی:  مایکروسافت از مرورگر قدیمی اج پشتیبانی نخواهد کرد

ظاهراً شرکت سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای همکاری دیگری با شرکت گوگل برای پرچم‌داران سال ۲۰۲۵ خود است و احتمالا هفته آینده جلسه‌ای با شرکت گوگل به این منظور برگزار خواهد کرد. مدل زبانی بزرگ Gemini Nano 2 به همراه پرچمداران گلکسی S25 ارائه می‌شود، اما پیشرفت‌های این هوش مصنوعی نسبت به نسخه‌ی قبل خود فاش نشده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Galaxy AI به رایگان برای کاربران گوشی‌های پرچمدار این شرکت در دسترس خواهد بود یا کاربران باید هزینه اضافی برای استفاده از ویژگی‌های آن پرداخت کنند. در ماه فوریه، مدیرعامل Samsung Mobile Experience اعلام کرد که ممکن است برخی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، روزی مشمول هزینه‌های جداگانه شوند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.