• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

گوگل به زودی قابلیت پایش خروپف و سرفه در حین خواب را برای گوشی های اندرویدی ارائه می کند

  • کد خبر : 36488
  • 07 خرداد 1401 - 18:11
گوگل به زودی قابلیت پایش خروپف و سرفه در حین خواب را برای گوشی های اندرویدی ارائه می کند
وب‌سایت 9to5Google گزارش داده است که گوگل ظاهرا در حال توسعه قابلیتی برای اندروید است که امکان شناسایی سرفه و خروپف را فراهم خواهد کرد.

گوگل به زودی قابلیت پایش خروپف و سرفه در حین خواب را برای گوشی های اندرویدی ارائه می کند

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،وب‌سایت ۹to5Google گزارش داده است که گوگل ظاهرا در حال توسعه قابلیتی برای اندروید است که امکان شناسایی سرفه و خروپف را فراهم خواهد کرد. طبق کدهای پیدا شده در اپلیکیشن Health Studies، گوگل هم‌اکنون در حال بررسی و مطالعه روی قابلیت به نام‌ Sleep Audio Collection است که فعلا فقط برای کارمندان این شرکت قابل‌دسترس است.‌

گوگل ظاهرا برای تست این قابلیت فقط از کارمندان خود با گوشی‌های اندرویدی خواسته است که در آن مشارکت کنند. شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها، نبود بیش از یک همخوابه در همان اتاق خواب کارمندان گوگل بوده است. ضمن اینکه این فرد نباید جزو کارمندان شرکت‌های رقیب گوگل باشد.

گوگل با انجام‌ این تست‌ها قصد دارد داده‌های لازم برای توسعه الگوریتم‌های پیشرفته تشخیص و سنجش خروپف و سرفه را جمع‌آوری کند.

این الگوریتم‌ها امکان ردیابی و پایش وضعیت خواب شما را خواهند داشت تا اگر در حین خواب یکی از وضعیت‌های سرفه یا خروپف را داشتید آن‌ها را به اطلاع شما برساند. گوگل ظاهرا داده‌های مربوط به این اطلاعات را به‌طور امن در گوشی کاربر ذخیره خواهد کرد و همه این‌ها در نهایت منجر به بهبود وضعیت خواب کاربر خواهد شد. ‌

این قابلیت، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد که به کمک آن‌ها خواهید توانست کیفیت خواب خود در طول شما را پایش کنید و اگر لازم بود برای حل مشکل خروپف یا سرفه خود اقدام پزشکی بکنید. ضمن اینکه این علایم ممکن است نشانگر بیماری‌های دیگری باشند که باید به‌موقع شناسایی و درمان شوند.

مطالب خواندنی:  راهنمای ارتقای ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱

گوگل هنوز اطلاعاتی درباره این قابلیت منتشر نکرده است و مشخص نیست که آیا آن را برای همه گوشی‌های اندرویدی ارائه خواهد کرد یا اینکه فقط برای گوشی‌های پیکسل قابل‌دسترس خواهد بود. گوگل همچنین ممکن است این قابلیت را به اپلیکیشن سلامت Google Fit خود اضافه کند.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های شخص ثالث زیادی مثل SnoreClock و  Goodsomnia Lab وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای پایش خواب خود استفاده کنید.

منبع: PhoneArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=36488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.