• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

گوگل هوش مصنوعی ImageFX را برای تولید تصاویر جذاب معرفی کرد

  • کد خبر : 44798
  • 13 بهمن 1402 - 16:23
گوگل هوش مصنوعی ImageFX را برای تولید تصاویر جذاب معرفی کرد

گوگل هوش مصنوعی ImageFX را برای تولید تصاویر جذاب معرفی کرد به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، گوگل ImageFX را به عنوان یک ابزار مستقل تولید تصویر هوش مصنوعی معرفی کرده است. ImageFX از مدل Imagen 2 استفاده می‌کند که اخیرا در قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل بارد نیز استفاده شده بود. […]

گوگل هوش مصنوعی ImageFX را برای تولید تصاویر جذاب معرفی کرد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، گوگل ImageFX را به عنوان یک ابزار مستقل تولید تصویر هوش مصنوعی معرفی کرده است. ImageFX از مدل Imagen 2 استفاده می‌کند که اخیرا در قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل بارد نیز استفاده شده بود.

در حال حاضر پلتفرم‌هایی مانند Midjourney و Stable Diffusion وجود دارند که از دستورات متنی برای تولید تصاویر استفاده می‌کنند. گوگل نیز سعی کرده یک ابزار مستقل تولید تصویر هوش مصنوعی معرفی کند.

گوگل در هفته‌های گذشته قابلیت‌های جدید تولید تصویر هوش مصنوعی را برای پلتفرم بارد معرفی کرده است، حالا این شرکت ImageFX را معرفی کرده است که قادر است با یک پیام متنی تصاویر هوش مصنوعی تولید کند.

گوگل هوش مصنوعی ImageFX را برای تولید تصاویر جذاب معرفی کرد

نکته مهم درباره این ابزار آن است که تصاویر تولید شده با ImageFX، با واترمارک SynthID علامت‌گذاری می‌شوند و همچنین شامل ابرداده IPTC هستند که اطلاعات بیشتری درباره تصاویر به کاربران نشان می‌دهد.

ImageFX قدرت خود را از مدل Imagen 2 میگیرد که به نوبه خود از آخرین پیشرفت‌های تبدیل متن به تصویر Google DeepMind بهره می‌برد.

گوگل همچنین در حال ارتقا پلتفرم هوش مصنوعی MusicFX است که با بهبودهایی صورت گرفته در مدل MusicLM می‌تواند صدای با کیفیت‌تری تولید کند.

ImageFX و MusicFX بخشی از تلاش‌های هوش مصنوعی گوگل هستند و کاربران در ایالات متحده، کنیا، نیوزلند و استرالیا می‌توانند آن‌ها را به زبان انگلیسی امتحان کنند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.