• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

یوتیوب تعداد دیسلایک‌های ویدیوها را مخفی می‌کند

  • کد خبر : 31076
  • 21 آبان 1400 - 18:44
یوتیوب تعداد دیسلایک‌های ویدیوها را مخفی می‌کند

یوتیوب تعداد دیسلایک‌های ویدیوها را مخفی می‌کند یوتیوب قصد دارد تا تغییرات گسترده‌ای در نحوه‌ی تعامل کاربران با ویدیوها ایجاد کند. در راستای همین هدف، از امروز تعداد دیسلایک‌های ویدیوها در این سرویس برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود و تنها صاحبان کانال‌‌ها امکان مشاهده‌ی آن را خواهند داشت. به گزارش مجله زیبایی سبز به […]

یوتیوب تعداد دیسلایک‌های ویدیوها را مخفی می‌کند

یوتیوب قصد دارد تا تغییرات گسترده‌ای در نحوه‌ی تعامل کاربران با ویدیوها ایجاد کند. در راستای همین هدف، از امروز تعداد دیسلایک‌های ویدیوها در این سرویس برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود و تنها صاحبان کانال‌‌ها امکان مشاهده‌ی آن را خواهند داشت.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،برخی از کاربران با حمله به یک ویدیو تعداد دیسلایک‌های آن را تا حد ممکن بالا برده و اعتبار کانال مربوطه را زیر سوال می‌برند و یوتیوب اعلام کرده که علت اصلی تغییرات ایجادشده نیز همین موضوع بوده است. این سرویس در چند ماه گذشته نیز قابلیت پنهان‌کردن دیسلایک‌ها را مورد آزمایش قرار داده بود که نتیجه‌ی آن، کاهش تعداد دیسلایک‌ها بوده است. این کار به یوتیوبرهای تازه‌کار نیز کمک بزرگی خواهد کرد چرا که ویدیوهای منتشرشده توسط این افراد بیشتر در معرض دریافت دیسلایک قرار دارند.

با این وجود، کاربران کماکان امکان دیسلایک‌کردن ویدیوها را خواهند داشت و در واقع گوگل برای ارائه‌ی ویدیوهای پیشنهادی بهتر، آن‌ها را به انجام این کار ترغیب می‌کند. در حال حاضر ویدیوهای کانال رسمی یوتیوب دیسلایک‌های زیادی را دریافت کرده و در واقع ویدیوی YouTube Rewind 2018 این شرکت با ۱۹ میلیون دیسلایک بیشترین تعداد دیسلایک را به خود اختصاص داده است.

نظر شما در مورد عدم نمایش تعداد دیسلاک‌های در یوتیوب چیست؟ آیا استفاده از این قابلیت تصمیم درستی از سوی یوتیوب بوده است؟ نظرات خود با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Android Authority

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.