• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

یوتیوب زمان خواب کاربران را به آنها یادآوری می‌کند

  • کد خبر : 17195
  • 02 خرداد 1399 - 0:13
یوتیوب زمان خواب کاربران را به آنها یادآوری می‌کند

سبک زندگی دیجیتال در چند سال اخیر شکل جدی‌تری به خود گرفته است زیرا این‌طور به نظر می‌رسد که مردم اشتیاق خاصی برای صرف کردن وقت خود با گوش‌ها، تبلت‌ها و لب‌تاب‌های خود دارند. در سال ۲۰۱۸ گوگل ابزارهای مفیدی ایجاد کرد تا به مردم کمک کند تا در مواقع ضروری از دنیای دیجیتال خارج […]

سبک زندگی دیجیتال در چند سال اخیر شکل جدی‌تری به خود گرفته است زیرا این‌طور به نظر می‌رسد که مردم اشتیاق خاصی برای صرف کردن وقت خود با گوش‌ها، تبلت‌ها و لب‌تاب‌های خود دارند. در سال ۲۰۱۸ گوگل ابزارهای مفیدی ایجاد کرد تا به مردم کمک کند تا در مواقع ضروری از دنیای دیجیتال خارج شوند. به گزارش سایت نئووین (Neowin) حال این شرکت یک قابلیت جدید برای یوتیوب معرفی کرده است که به کاربران وقت خوابشان را یادآوری می‌کند.

قابلیت یادشده بیشتر شبیه یک زنگ هشدار است. کاربر برای آن یک زمان مشخص می‌کند و این قابلیت فعال می‌گردد و در زمان مقرر به کاربر می‌گوید که تماشای ویدیو را متوقف کند و به رختخواب برود. کاربر می‌تواند تنظیمات را به‌گونه‌ای انجام دهد که هشدار دارای وقفه ۱۰ دقیقه‌ای باشد و یا اینکه یک ویدیو قبل از به‌کار افتادن هشدار تمام شود. کاربر می‌تواند از منوی تنظیمات اپلیکیشن یوتیوب خود گزینه Remind me when it’s time for bed را فعال و یا غیرفعال کند. راه دیگر زدن روی عکس خود در حساب کاربری و پیدا کردن همین گزینه در تنظیمات Time Watched است.

به گفته یوتیوب قابلیت جدید هشدار زمان خواب بر پایه قابلیت یادآوری یک استراحت کوتاه (Remind me to take break) ساخته شده است که از زمان راه‌اندازی تاکنون ۳ میلیارد کاربر از آن استفاده کرده‌اند. این قابلیت جدید هم‌اکنون در دسترس است و طی چند هفته پیش‌ رو ویژگی‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد.

یادآورها و هشداردهنده‌ها چیزهای مفیدی هستند اما زندگی دیجیتال شما نهایتا به‌وسیله خودتان کنترل می‌شود.

مطالب خواندنی:  موزیلا حدود 60 کارمند را اخراج می کند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.