• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

یک عکس قدیمی استیو جابز متعلق به سال ۱۹۸۴ برای اولین بار منتشر شد

  • کد خبر : 40874
  • 07 اسفند 1401 - 0:11
یک عکس قدیمی استیو جابز متعلق به سال ۱۹۸۴ برای اولین بار منتشر شد
امروز یک عکس بسیار قدیمی از استیو جابز منتشر شده است. این عکس متعلق به سال ۱۹۸۴ است که جابز را در حال تماشا کردن یک نفر که در حال کار کردن با دستگاه مکینتاش است نشان می‌دهد. 

یک عکس قدیمی استیو جابز متعلق به سال ۱۹۸۴ برای اولین بار منتشر شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،امروز یک عکس بسیار قدیمی از استیو جابز منتشر شده است. این عکس متعلق به سال ۱۹۸۴ است که جابز را در حال تماشا کردن یک نفر که در حال کار کردن با دستگاه مکینتاش است نشان می‌دهد.

این عکس در آرشیو ایمیل‌های جابز پیدا شده است و داستان این عکس از زبان یکی از مدیران اجرایی اپل به نام لسیل برلین به صورت زیر است:

یکی از دوستان جابز به نام Jean Pigozzi که یک عکاس آماتور بود این عکس را گرفته است. ظاهرا جابز او را دعوت به یک کنفرانس نرم‌افزاری در نیو اورلئان می‌کند و در یکی از روزهای کنفرانس، آن دو در خیابان O’Keefe Avenue حرکت می‌کردند تا مکانی را برای خوردن شام پیدا کنند. استیو جابز کمی تندتر حرکت می‌کرد و جلوی یک مغازه متوجه شد که یک نفر در داخل مغازه با دستگاه مکینتاش کار می‌کند. این دستگاه آن زمان به تازگی معرفی شده بود و طرفداران زیادی برای آن وجود داشت.

جابز با دیدن این صحنه خم می‌شود تا دقیق‌تر داخل مغازه را نگاه کند. ظاهرا او کنجکاو بوده ببیند فرد داخل مغازه چگونه با مکینتاش کار می‌کند. در همان زمان بود که Pigozzi اقدام به عکس گرفتن از جابز می‌کند.

منبع: TheVerge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=40874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.