• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

اشتباهات رایج در خرید کرم پودر

  • کد خبر : 32190
  • 05 دی 1400 - 17:49
اشتباهات رایج در خرید کرم پودر
خانم‌ها همیشه به زیبایی چهره خود اهمیت می‌دهند و سعی دارند در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت کنند تا انتخاب درستی را تجربه کنند. کرم پودر جزو یکی از مهم ترین ابزار آرایشی است و بدون آن آرایش ناقص می‌باشد.

اشتباهات رایج در خرید کرم پودر

چرا کرم پودر اشتباه میخریم؟

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،خانم‌ها همیشه به زیبایی چهره خود اهمیت می‌دهند و سعی دارند در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت کنند تا انتخاب درستی را تجربه کنند. کرم پودر جزو یکی از مهم ترین ابزار آرایشی است و بدون آن آرایش ناقص می‌باشد.

برخی بانوان در هنگام خرید کرم پودر همیشه دچار اشتباه هستند و محصولی را انتخاب می‌کنند که مناسب پوستشان نمی‌باشد به همین خاطر یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کرم پودر بسیار حائز اهمیت است، داشتن اطلاعات کافی راجع به پوستتان است چرا که تشخیص نوع  قبل از خرید کرم پودر بسیار اهمیت دارد.

حال می‌خواهیم بدانیم چرا در خرید کرم پودر دچار اشتباه می‌شویم؟

شاید سوال خیلی از شما باشد که چرا ما در خرید کرم پودر اشتباه می‌کنیم که ما در این بخش به آن می‌پردازیم. برای همه خانم‌ها پیش آمده که خرید کرم پودر دچار اشتباه می‌شوند و محصولی را انتخاب می‌کنند که با رنگ، نوع پوستشان تطابقی ندارد.

انتخاب نامناسب کرم پودر بر اساس نوع پوست

اولین قدم در خرید کرم پودر شناخت نوع پوست و انتخاب درست کرم پودر مناسب پوست می‌باشد. برای تشخیص نوع پوست باید خصوصیات و ویژگی‌های پوست خود را بیشتر بشناشسید تا انتخاب درستی از کرم پودر را تجربه کنید. چرا که انتخاب نادرست لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه آثار زیان باری به پوست وارد کرده و آسیب زیادی به پوست وارد می‌کند.

بسیاری از خانم‌ها به دلیل عدم اطلاعات کافی راجع به پوستشان، چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی دچار اشتباه می‌شوند. در هنگام خرید یک کرم پودر باید به این نکته توجه نمود که اگر پوست چربی دارید از کرم پودرهایی که ترکیبات آن فاقد چربی می‌باشد استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟

لازم به ذکر است چه در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی و چه در خرید حضوری مشکلات پوستی و نوع پوست خود را با مشاوران آرایشی در میان بگذارید تا بتوانید تجربه خرید کرم پودر مناسب پوستتان را داشته باشد.

انتخاب رنگ نامناسب کرم پودر

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در خرید کرم پودر باید به آن توجه کرد تشخیص رنگ پوست است. همیشه کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان اختلاف چندانی نداشته باشد.

نکته قابل توجه در این بخش این است که کرم پودر یک درجه روشن تر از پوست همیشه می‌تواند در جوان کردن پوست تاثیر زیادی داشته باشد و به شاداب کردن پوست کمک کند.

بنابراین انتخاب نادرست رنگ کرم پودر بر اساس رنگ پوست، ضمن ایجاد جلوه غیر طبیعی،  ظاهری خسته و کدر را روی پوست ایجاد می‌کند و در نهایت شما را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند.

اشتباهات رایج در خرید کرم پودر

خرید کرم پودر بر اساس نوع پوست

چند نکته اساسی در خرید کرم پودر بر اساس نوع پوست:

کرم پودر های مناسب پوست خشک: کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از کرم پودرهای استیکی، کرم پودر های مایع و کرم پودرهایی که بیشتر ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده دارند استفاده کنند.

چرا که پوست‌های خشک، به کرم پودرهای که به طور عمقی پوستشان را تغذیه و آبرسانی کند نیاز دارند، به همین خاطر باید دنبال کرم پودر با کیفیت، مناسب پوستشان باشند.

کسانی که پوست مختلط ( کرم پودرهای مناسب پوست ترکیبی: ترکیبی ) دارند یعنی قسمت یوزون پوستشان چرب و تی زون خشک دارند جزو آن دسته افرادی هستند که پوست مختلط ( ترکیبی ) دارند به همین خاطر هم مراقبت پوست خشک و مراقبت پوست چرب را باید داشته باشند.

مطالب خواندنی:  رازهای داشتن پوست شفاف

این دسته افراد از کرم پودرهایی که ترکیباتی بر پایه روغن دارند استفاده کنند چرا که ممکن است در قسمت‌هایی از پوستشان که چرب است دجار آکنه و جوش شوند. برای نتیجه مطلوب، برای کسانی که پوست ترکیبی دارند بهتر است از پودر در قسمت تی زون پوست خود استفاده کنند  با این کار می‌شود تا حد ممکن چربی پوست را کنترل کرد.

کرم پودرهای مناسب حساس: کسانی که پوست حساس دارند دقیقا مانند افرادی که مستعد آکنه هستند بنابراین باید در خرید کرم پودر دقت لازم را داشته باشند. این دسته از افراد از محصولاتی با مواد تشکیل دهنده خاص مانند الکل، عطر و اسانس که باعث تحریک پوستی می‌شوند دوری کنند.

کرم پودرهای مناسب پوست چرب: کسانی که پوست چربی دارند در هنگام خرید کرم پودر باید دقت کنند چرا که انتخاب یک محصول نامناسب برای پوستشان ضمن کنترل نکردن چربی پوست، موجب ایجاد جوش و آکنه می‌شود و به پوست آسیب می‌زند.

بنابراین این دسته افراد باید از کرم پودر های فاقد چربی ( oil free ) استفاده کنند. استفاده همزمان از کرم پودر و پودر در کنار هم تاثیر بیشتری داشته چرا که پوست‌های چرب نیاز به کنترل چربی دارد که با یک پودر آرایشی این کار انجام می‌شود.

۳ نکته مهم حین استفاده از کرم پودر:

• برداشتن کرم پودر به مقدار مناسب: برداشتن مقدار زیادی از کرم پودر نه تنها جلوه غیر طبیعی به پوست شما می‌دهد بلکه موجب نمایش بیشتر خطوط چهره شما خواهد شد، همینطور برداشتن میزان کم کرم پودر موجب می‌شود چهره شما کاملا یکدست نشود و عیوب پوست شما همچنان نمایان باشد.

مطالب خواندنی:  اکستنشن مژه کلاسیک چیست و تفاوت آن با سایر مژه ها در چیست؟

• استفاده از اپلیکاتور مناسب: بهترین گزیته برای پخش یکدست کرم پودر استفاده از اسفنج آرایشی یا براش مخصوص کرم پودر است. با وجود اینکه خیلی از افراد برای پخش کرم پودر از انگدشتان دست خود کمک می‌گیرند اما این روش سبب می‌شود کرم پودر روی سطح پوست باقی مانده و منافذ باز پوست را نمی‌پوشاند.

• نحوه درست پخش کرم پودر روی پوست: بهتر است برای پخش کرم پودر روی پوست، براش یا اسفنج مناسب کرم پودر را به صورت ضربه‌ای روی پوست بزنید.

تشخیص درست کرم پودر با مشورت مشاوران آرایشی

یکی از اشتباهات خیلی از بانوان در خرید اینترنتی کرم پودر، مشورت نکردن با مشاوران آرایشی و بهداشتی است. همیشه قبل از خرید اینترنتی کرم پودر، آن را روی پوست تست کنید و در نهایت با مشاوران آرایشی مشورت کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.