• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

«اهل جهنم» از «بازی مرکب» جلو زد

  • کد خبر : 31417
  • 04 آذر 1400 - 19:19
«اهل جهنم» از «بازی مرکب» جلو زد
سریال کره‌ای «اهل جهنم» با پشت سر گذاشتن «بازی مرکب»، محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در بیش از ۸۰ کشور جهان شد.

«اهل جهنم» از «بازی مرکب» جلو زد

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سریال فانتزی و ترسناک جدید نتفلیکس به نام اهل جهنم (Hellbound) با سبقت از بازی مرکب به محبوب‌ترین سریال این سرویس پخش اینترنتی در جهان تبدیل شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،این سریال کره‌ای داستان موجوداتی فرازمینی را دنبال می‌کند که فرود آنها به زمین همزمان می‌شود با فرستادن افراد به جهنم و تشکیل یک فرقه دینی بر پایه ایده برقراری عدالت الهی.

براساس داده‌های شرکت تحلیل داده فلیکس پترول (FlixPatrol)، سریال اهل جهنم در روز ۲۰ نوامبر (شنبه، ۲۹ آبان) در عرض ۲۴ ساعت از پخش، با پیشی گرفتن از سریال بازی مرکب به محبوبترین سریال نتفلیکس در بیش از ۸۰ کشور جهان تبدیل شد.

سریال اهل جهنم که اولین بار ماه سپتامبر (مهر- شهریور ۱۴۰۰) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، ساخته یان سنگ-هو، کارگردان فیلم ترسناک قطار بوسان است.

سریال بازی مرکب از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) که پخش شد به مدت ۴۶ روز غیرمتوالی در صدر فهرست سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت و به پربیننده‌ترین سریال اورجینال تاریخ این سرویس تبدیل شد. موفقیت بازی مرکب تا جایی ادامه داشت که نتفلیکس روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) اعلام کرد این سریال ضدآرمانشهری با ۱۱۱ میلیون بیننده تمام رکوردها را جابه‌جا کرده است.  رکورد بیشترین بیننده پیش از این در اختیار سریال عاشقانه بریجرتون بود که در ۲۸ روز اول پخش ۸۲ میلیون بیننده داشت.

بازی مرکب همچنین در نزدیک به ۹۴ کشور جهان در جمع ۱۰ سریال برتر نتفلیکس قرار گرفت و به اولین سریال کره‌ای تاریخ تبدیل شد که در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های آمریکا قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.