• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

اپل ارزش سهام شرکت خود را اعلام کرد

  • کد خبر : 19297
  • 23 خرداد 1399 - 17:58
اپل ارزش سهام شرکت خود را اعلام کرد

به دلیل همه‌گیری گسترده ویروس کرونا، شرکت اپل مجبور شد کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC خود را به صورت آنلاین برگزار کند و امروز این شرکت سرانجام برنامه رویداد خود را منتشر کرد. این رویداد ۲ تیرماه (۲۲ ژوئن) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود که می‌توان به صورت رایگان و همچنین زنده از برنامه Apple Park […]

به دلیل همه‌گیری گسترده ویروس کرونا، شرکت اپل مجبور شد کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC خود را به صورت آنلاین برگزار کند و امروز این شرکت سرانجام برنامه رویداد خود را منتشر کرد. این رویداد ۲ تیرماه (۲۲ ژوئن) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود که می‌توان به صورت رایگان و همچنین زنده از برنامه Apple Park مشاهده کرد. انتظار می‌رود در طول سخنرانی، اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های جدید IOS 14 ،iPadOS 14 ،watchOS 7 بشنویم. در همان روز از ساعت ۲ بعدازظهر اپل برنامه Platforms State of the Union را در اتحادیه برگزار می‌کند.

بیش از ۱۰۰ جلسه مهندسی از ۳ تا ۶ تیرماه (۲۳ تا ۲۶ ژوئن) پخش می‌شود و این موارد فناوری‌ها و اصول طراحی جدید برای نسل بعدی برنامه‌ها را نشان می‌دهد. در همان روزها، اعضای برنامه Apple Developer یا برنامه Apple Developer Enterprise (از تاریخ ۲۲ خردادماه یا ۱۱ ژوئن در ساعت ۹ بامداد) قادر خواهند بود برای مشاوره در مورد اجرای ویژگی‌های جدید، جلسات دونفره درخواست کنند. جریان‌های WWDC از طریق صفحه وب و برنامه Apple Developer در دسترس خواهند بود. برنامه Apple Developer را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه App بارگیری کنید.

d8a7d9bed984 d8a7d8b1d8b2d8b4 d8b3d987d8a7d985 d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d8a7d8b9d984d8a7d985 daa9d8b1d8af 5ee3814b82929

سهام شرکت اپل از ابتدای ماه مه از ۳۰۷ دلار صعود کرد که تا دیروز ۳۵۴٫۷۷ دلار تعیین شده است. در نتیجه، بیشتر تحلیلگران وال استریت شروع به توصیه سهام کردند. طبق گفته‌های وب‌سایت بلومبرگ، این وال استریترها دو دلیل برای افزایش ۶۰ درصدی سهام اپل دارند، این شرکت در اسفندماه هنگام همه‌گیری ویروس کرونا کمترین میزان سهام معادل ۲۲۴٫۳۷ دلار را تجربه کرد. در آن اوضاع به دلیل این ویروس گسترده، فروشگاه‌های شرکت اپل در ایالات متحده تعطیل شده بودند. این دو دلیل عبارت است از اینکه در اواخر امسال، اپل اولین مدل‌های آیفون ۵G را معرفی می‌کند. دلیل دوم این که تحلیلگران به دلیل افزایش واحدهای خدماتی هیجان‌زده‌اند.

مطالب خواندنی:  اپل مک بوک با صفحه کلید جمع شدنی می‌سازد

۵G سرعت بارگیری داده را تا ده برابر سریع‌تر از سرعت داده‌های ۴G LTE فعلی ارائه می‌دهد. فیلمی که ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا با ۴G بارگیری شود، در چشم به‌ هم زدنی با فناوری ۵G بارگذاری می‌شود. در این روند، فناوری‌های جدیدی ایجاد می‌شوند که به سرعت داده‌های ۵G را مورد توجه قرار می‌دهند. در حالی که اکثر تولید‌کنندگان اندرویدی در حال حاضر مدل‌های ۵G را در دسترس دارند، سری آیفون‌های ۱۲ سال ۲۰۲۰ اولین محصولات اپل هستند که با ۵G طراحی می‌شوند و به اپل اجازه می‌دهد تا با سازندگان دیگر تلفن‌های هوشمند رقابت کند.

وامسی موهان (Wamsi Mohan)، تحلیلگر Bank of America گفته است که اپل در سال آینده از درآمد آیفون و پوشیدنی با ۲۰ درصد افزایش مواجه می‌شود. موهان همچنین در یادداشتی برای مشتریان، خاطرنشان کرده است که اپل از ورود به [پایگاه] نصب شده خود، پول خالص و ادامه بازده سرمایه خود بهره می‌برد. وقتی تحلیلگر به نصب پایگاه اپل اشاره می‌کند، در مورد تجارت خدمات این شرکت نیز صحبت خواهد کرد. در سال ۲۰۱۵، عرضه آیفون به اوج خود رسیده بود؛ اپل نیز در آن زمان استفاده از پایه نصب شده را پیش‌بینی کرده بود (که در حال حاضر نزدیک به ۱ میلیارد رسیده است). بنابراین این شرکت هدف خود را برای دو برابر کردن درآمد خدمات خود از ۲۵ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۱۵ به ۵۰ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۲۰ افزایش داد.

خدماتی که برخی مشاغل با این شرکت دارند و درآمد زیادی برای شرکت اپل دارد عبارت است از Apple Music ،Apple Arcade ،Apple News و موارد دیگر. نرم‌افزارهای App Store ،AppleCare ،iCloud و Apple Pay نیز در این بخش تجاری گنجانده شده‌اند. طی سه ماهه دوم مالی که از دی تا اسفند ماه ژانویه تا مارس تحت پوشش قرار گرفته است، واحد خدمات شرکت اپل ۱۳٫۳۵ میلیارد دلار ناخالص جمع‌آوری کرده است.

مطالب خواندنی:  تصاویر مک بوک پرو جدید کمپانی اپل منتشر شد

این دومین سه ماهه متوالی بود که واحد خدمات شرکت اپل درآمد خود را بیش از ۵۰ میلیارد دلار اجرا می‌کرد. در حقیقت، برای نیمه اول سال مالی این شرکت، واحد خدمات اپل بالغ بر ۲۶ میلیارد دلار درآمد داشت. شرکت اپل باید مانع از سقوط نیمه دوم شود و می‌تواند ۵۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده خود را برای این سال مالی شرکت به دست آورد.

۴۵ بورس اوراق بهاداری که شرکت اپل را دنبال می‌کنند شامل ۲۹ شرکت دارای امتیاز خرید در بورس، ۱۲ شرکت دارای رتبه بالا و چهار شرکت نیز توصیه فروش سهام را دارند، است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=19297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.