• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

اپل در حال آزمایش آیفون تاشو است

  • کد خبر : 27076
  • 10 دی 1399 - 16:43
اپل در حال آزمایش آیفون تاشو است

آخرین شایعات نشان می‌دهند که اپل در حال آزمایش برخی از طرح‌های آیفون تاشو است و این شرکت در نهایت طرح موردنظر برای عرضه در بازار را انتخاب خواهد کرد. چندین منبع ادعا می‌کنند که اپل در حال توسعه دو دستگاه تاشو است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوشی‌های هوشمند تاشو مدتی […]

آخرین شایعات نشان می‌دهند که اپل در حال آزمایش برخی از طرح‌های آیفون تاشو است و این شرکت در نهایت طرح موردنظر برای عرضه در بازار را انتخاب خواهد کرد. چندین منبع ادعا می‌کنند که اپل در حال توسعه دو دستگاه تاشو است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوشی‌های هوشمند تاشو مدتی است که وارد بازار شده‌اند و به‌نظر می‌رسد اپل نیز قصد ورود به این رقابت را دارد اما تاریخ معرفی و عرضه آیفون تاشو به این زودی‌ها نخواهد بود و طبق گزارش‌های منتشرشده برای دیدن آیفون تاشو باید تا سپتامبر ۲۰۲۲ صبر کنیم. از بین این دو گوشی تاشوی اپل، دستگاه اول دارای دو نمایشگر و یک لولا بین صفحه‌نمایش، مانند مایکروسافت سرفیس دوئو است. دستگاه دوم از طراحی تاشو مانند گلکسی Z فلیپ سامسونگ و موتورولا ریزر استفاده می‌کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این گوشی در شرکت‌های تأمین‌کنندگان قطعات، ازجمله کارخانه فاکسکان در حال گذراندن آزمایش‌های مختلف است تا مقاومت نمایشگر و لولای آن را بسنجند. این دستگاه در واقع به یک صفحه‌نمایش تاشوی OLED مجهز می‌شود که توسط سامسونگ ساخته شده است. منابع خبر همچنین اظهار داشتند که اپل هنوز در تلاش است تا تصمیم بگیرد که از کدام یک از این دو طرح استفاده کند زیرا فقط یکی از آن‌ها عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ارزیابی استفاده از نمایشگرهای OLED یا microLED برای دستگاه تاشو است. این تصمیم ممکن است روند تولید دستگاه تاشو را تحت تأثیر قرار دهد زیرا microLED یک فناوری در حال گسترش است. هنوز ثابت نشده است اما این فناوری برخی از پیشرفت‌ها مانند روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر را ارائه می‌دهد. لولاهای مورد استفاده در آیفون تاشوی اپل از شرکت New Nikko تهیه می‌شوند که وظیفه تأمین لولاهای مک‌بوک را برعهده داشت و فاکسکان نیز مونتاژ این دستگاه پیچیده را انجام می‌دهد.

مطالب خواندنی:  برقراری تماس بوسیله ساعت‌های هوشمند Gen 5 پس از جفت‌سازی با آیفون
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.