• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

رنگ‌های جدید سری آیفون ۱۶ فاش شد

  • کد خبر : 47058
  • 31 اردیبهشت 1403 - 17:21
رنگ‌های جدید سری آیفون ۱۶ فاش شد
مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل، امروز در رابطه با رنگ‌های سری آیفون ۱۶ اطلاعاتی را فاش کرد که نشان می‌دهد شاهد تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم رز در مدل‌های پرو خواهیم بود.

رنگ‌های جدید سری آیفون ۱۶ فاش شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل، امروز در رابطه با رنگ‌های سری آیفون ۱۶ اطلاعاتی را فاش کرد که نشان می‌دهد شاهد تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم رز در مدل‌‎های پرو خواهیم بود.

کوئو در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اطلاعاتی را در رابطه با رنگ‌های سری آیفون ۱۶ فاش کرد. او معتقد است آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم رز روانه بازار خواهد شد. این در واقع به این معنی است که رنگ تیتانیوم آبی آیفون ۱۵ پرو حذف شده و تیتانیوم رز جایگزین آن شده است. این خبر را قبلاً منبعی در چین اعلام کرده بود، که ادعا می‌کرد رنگ آبی تیتانیوم موجود از سری آیفون ۱۶ پرو حذف شده است و رنگ جدید تیتانیوم “رز” جایگزین شده است.

رنگ‌های جدید سری آیفون ۱۶ فاش شد

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی، آبی و سفید عرضه خواهند شد. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی، آبی و زرد عرضه شده بودند که نشان می‌دهد رنگ سفید جایگزین زرد شده است و بقیه رنگ‌ها ثابت مانده‌اند.

به گفته کوئو اپل ممکن است دست به تغییر نام برخی از رنگ‌های فعلی بزند. به عنوان مثال این شرکت رنگ سفید آیفون ۱۲ را به رنگ ستاره‌ای در آیفون ۱۳ تغییر داد. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ در پاییز معرفی شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=47058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.