• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

طراحی ظاهری شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

  • کد خبر : 46959
  • 25 اردیبهشت 1403 - 16:47
طراحی ظاهری شیائومی ۱۵ پرو لو رفت
به تازگی اطلاعاتی از طراحی ظاهری گوشی شیائومی ۱۵ پرو درز کرده است که حاکی از مجهز بودن این گوشی به دوربین زوم پریسکوپ می‌باشد.

طراحی ظاهری شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، به تازگی اطلاعاتی از طراحی ظاهری گوشی شیائومی ۱۵ پرو درز کرده است که حاکی از مجهز بودن این گوشی به دوربین زوم پریسکوپ می‌باشد.

طبق افشاگری تازه از کاربر Digital Chat Station در پست جدید در ویبو، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۵ پرو دارای دوربین زوم پریسکوپ خواهد بود. تا قبل از این این ویژگی تنها محدود به پرچمداران شیائومی اولترا می‌شد اما ظاهراً نسخه پرو نیز مجهز به این فناوری خواهد بود.

طبق شایعات، شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو اولین گوشی‌‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهند بود که در اواسط اکتبر عرضه خواهند شد.

طراحی ظاهری شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

گفته می‌‎شود طراحی ماژول دوربین شیائومی ۱۵ پرو، مستطیلی با گوشه‌های گرد است و در گوشه‌ی بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته است. طراحی این گوشی شباهت بسیار بیشتری به شیائومی ۱۴ پرو دارد. تنها تفاوت آن مربوط به فلش LED می‌باشد که در بیرون دوربین قرار دارد. بدین ترتیب فضای کافی برای پریسکوپ در نظر گرفته شده است.

شیائومی ۱۵ پرو دارای سه دوربین سه دوربین با وضوح ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود. نکته جالب این است که علیرغم اینکه گوشی ۱۴ پرو برای هر دو دوربین اولتراواید و تله فوتو خود از سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ استفاده می‌کند، اما از این فناوری در مدل ۱۵ پرو مورد استفاده قرار نگرفته است.

قبل از این شایعه شده بود شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک باشد. اکنون کاربر Digital Chat Station اعلام کرده است هنوز تصمیم نهایی در این مورد اتخاذ نشده است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.