• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویندوز ۱۱ هماهنگ کنید

  • کد خبر : 31610
  • 13 آذر 1400 - 17:22
ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویندوز ۱۱ هماهنگ کنید
اگر شما جزو کسانی هستید که سیستم عامل کامپیوترتان را به ویندوز ۱۱ ارتقا داده‌اید و می‌خواهید ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را هماهنگ با آن کنید، مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نرم‌افزار آفیس ارايه کرده است.

ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویندوز ۱۱ هماهنگ کنید

اگر شما جزو کسانی هستید که سیستم عامل کامپیوترتان را به ویندوز ۱۱ ارتقا داده‌اید و می‌خواهید ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را هماهنگ با آن کنید، مایکروسافت آپدیت جدیدی برای نرم‌افزار آفیس ارایه کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،البته مایکروسافت در ماه ژوئن امسال یک ظاهر جدید برای آفیس و برای سازگاری آن با ویندوز ۱۱ عرضه کرده بود، اما حالا بهبودهای بیشتری برای آن ارائه کرده است.

آپدیت جدید این امکان را برای کاربران خواهد کرد تا تجربه بسیار ساده و سازگارتری در حین کار کردن با برنامه‌های ورد، اکسل، وان‌نوت و اوت‌لوک داشته باشید. البته این آپدیت شامل برنامه‌های ویزیو، اکسس، پروجکت و پابلیشر نمی‌شود.

نحوه فعال کردن آپدیت بصری جدید آفیس

ظاهر بصری جدید آفیس به‌راحتی از طریق گزینه Coming Soon که در گوشه بالا سمت راست هر کدام از برنامه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت قرار دارد قابل فعال‌سازی است.

بعد از باز کردن پنل مذکور، با استفاده از دکمه کشویی موجود در پایین صفحه می‌توانید بین ظاهر جدید و ظاهر کنونی برنامه‌ها سوئیچ کنید. شما این تنظمیات را می‌توانید به‌طور همزمان برای همه برنامه‌های آفیس نیز انجام دهید.

ظاهر برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویندوز ۱۱ هماهنگ کنید

تغییری که در ظاهر جدید اتفاق افتاده این است که برنامه‌های آفیس از نظر ظاهری با تم ویندوز ۱۱ هماهنگ خواهد شد. این تم‌ها شامل دارک مود، حالت سفید، رنگی و خاکستری می‌شوند.

تغییر بعدی مربوط به نوار ابزار Quick Access می‌شود که حالا به‌طور پیش‌فرض مخفی شده است تا رابط کاربری آفیس ساده‌تر شود. برای نمایش دوباره‌ی آن، روی گزینه Ribbon Display Options کلیک کرده و گزینه Show Quick Access Toolbar را انتخاب کنید.

مطالب خواندنی:  ویژگی‌های سیستم‌عامل iOS 14 فقط مختص کارکنان اپل خواهد بود

آپدیت جدید آفیس هم‌اکنون برای کاربرانی که از ویندوز ۱۱ یا نسخه ۲۱۱۰ ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند قابل دسترس است و اگر گزینه مربوط به آن را مشاهده نمی‌کنید برنامه آفیس را یکبار ری استارت کنید.

منبع: Techradar

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.