• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

نگاهی به گوگل پیکسل ۴a XL کنسل شده

  • کد خبر : 18052
  • 09 خرداد 1399 - 22:55
نگاهی به گوگل پیکسل ۴a XL کنسل شده

سال گذشته گوگل با معرفی یک جفت از رنجرهای میان‌رده، یعنی پیکسل ۳a و ۳a XL حرکتی غیرقابل تصور و جالب را انجام داد. حدود یک سال از آغاز فعالیت آن‌ها می‌گذرد، بنابراین ما هر روز در انتظار جانشینان این دستگاه‌ها هستیم. تنها یک جانشین وجود خواهد داشت و آن پیکسل ۴a داشت، زیرا این […]

سال گذشته گوگل با معرفی یک جفت از رنجرهای میان‌رده، یعنی پیکسل ۳a و ۳a XL حرکتی غیرقابل تصور و جالب را انجام داد. حدود یک سال از آغاز فعالیت آن‌ها می‌گذرد، بنابراین ما هر روز در انتظار جانشینان این دستگاه‌ها هستیم. تنها یک جانشین وجود خواهد داشت و آن پیکسل ۴a داشت، زیرا این شرکت پیکسل ۴a Xl را کنسل کرده است. اگر دوست داشتید بدانید که پیکسل ۴a XL با چه طراحی در نظر گرفته شده است، در اینجا چند رندر برای شما ارائه می‌شود.

اینکه شرکت گوگل تصمیم به کنسل کردن پروژه پیکسل ۴a XL گرفته است می‌تواند چند دلیل داشته باشد. اول اینکه کاربران این روزها برای موبایل‌های کوچک ارزان علاقه ویژه‌ای نشان می‌دهند. همه افراد گوشی پیکسل ۴a XL را آیفون SE 2020 مقایسه می‌کنند،‌ جایی که طبیعتا به دلیل ویژگی‌های بیشتر، نمونه گوگل قیمت بیشتری نسبت به آیفون SE 2020 خواهد داشت و همه چیز برای رقابت سخت‌تر می‌شود.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/3-78.jpg

به هر حال، پیکسل ۴a XL در بخش طراحی و جنس بدنه کاملا از پلاستیک است (جدا از صفحه‌نمایش البته) و مانند پیکسل ۴a با حسگر اثر انگشت در پشت طراحی شده بود. این صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی یک حفره دارد و به طور کلی این صفحه‌ها برای یک بار هم که شده در اندازه مناسب و ظریف به نظر می‌رسد. گوگل پیش از این حاشیه‌های عجیب و غریب و ناچ‌های بدون دلیل بزرگی را ارائه کرده بود.

جالب اینجاست که در اندازه ۱۵۴.۳ در ۷۳.۹ در ۸.۲ میلی‌متر، پیکسل ۴a XL کوتاه‌تر و باریک‌تر از نسخه قبلی خود بود، در حالی که صفحه‌ای با اندازه بزرگتر را ارائه می‌کرد. البته در مقایسه با رقبا شاید آن حاشیه‌ها به نظر گوگل خیلی کوچک تلقی شوند.

مطالب خواندنی:  مشکلات صوتی پیکسل بادز ۲ باعث رنجش کاربران شده است

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/4-47.jpg

پیکسل ۴a اکنون شایعه شده است که اوایل تیر وارد بازار خواهد شد. از طرف دیگر، گوگل می‌تواند تاخیر خود را ادامه دهد تا همه‌گیری ویروس کرونا کمی بهتر شود. در این اوضاع، مردم به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه نیازی ندارند، این همان اشتباهی است که شرکت اپل با عرضه آیفون SE 2020 انجام داده است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.