• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

بازی بعدی Capcom Vs احتمالاً توسط صداپیشه‌ی عنوان Devil May Cry 5 لو رفته باشد

  • کد خبر : 15296
  • 12 اردیبهشت 1399 - 18:24
بازی بعدی Capcom Vs احتمالاً توسط صداپیشه‌ی عنوان Devil May Cry 5 لو رفته باشد

این‌طور که از شواهد و قراین برمی‌آید احتمالاً بازی دیگری از سری Capcom Vs که قهرمان‌های شرکت کپکام (Capcom) را در مقابل شخصیت‌های دنیا‌های فانتزی دیگر قرار می‌دهد، در دست توسعه باشد. به‌تازگی برایان هنفورد (Brian Hanford)، صداپیشه‌ی شخصیت V در بازی Devil May Cry، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود خبر از بازی […]

این‌طور که از شواهد و قراین برمی‌آید احتمالاً بازی دیگری از سری Capcom Vs که قهرمان‌های شرکت کپکام (Capcom) را در مقابل شخصیت‌های دنیا‌های فانتزی دیگر قرار می‌دهد، در دست توسعه باشد.

به‌تازگی برایان هنفورد (Brian Hanford)، صداپیشه‌ی شخصیت V در بازی Devil May Cry، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود خبر از بازی جدیدی از سری Capcom Vs داده است. این صداپیشه که به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ی خود در سال گذشته مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اعلام کرد این نسخه‌ از مجموعه شامل شخصیت‌های جدید اما آشنایی خواهد بود:

کاملاً برای بازی بعدی Capcom Vs هیجان‌زده هستم!!! شخصیت‌های جدید اما “بسیار” آشنایی در این نسخه حضور دارند…

به جز توییت هنفورد، هیچ اطلاعات رسمی و غیررسمی دیگری درباره‌ی این موضوع در دسترس نیست به‌جز این‌که بازی‌بازان و حتی بازی‌سازان بزرگی مانند کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، در حال واکنش به این خبر و بازی جدید هستند.

اما فراموش نکنید فرصت‌های زیادی برای معرفی این عنوان توسط کپکام وجود دارد؛ اول از همه این‌که آن‌ها قرار است در رویداد E3 2020 شرکت کرده و با بازی Marvel Vs. Capcom سالگرد بیست سالگی مجوعه را جشن بگیرند. مورد دوم این‌که هم سونی و هم مایکروسافت احتمالاً رویدادهای اختصاصی خود را برای معرفی و ارائه‌ی اطلاعات هرچه بیشتر از کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس برگزار خواهند کرد که کپکام می‌تواند در هرکدام از آن‌ها حضور داشته باشد.

به‌هر صورت تا انتشار اخبار بیشتر در این‌باره می‌توانید به Marvel Vs. Capcom: Infinite که به‌عنوان آخرین بازی از مجموعه برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد، سری بزنید.

مطالب خواندنی:  شهاب سنگ‌های غیرفلزی عامل فراوانی آب در زمین هستند

منبع:gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.