• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

بازی Metro Exodus سرانجام برروی استیم عرضه شد

  • کد خبر : 15305
  • 12 اردیبهشت 1399 - 17:55
بازی Metro Exodus سرانجام برروی استیم عرضه شد

پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی عنوان Metro Exodus، سرانجام امروز این بازی برروی فروشگاه استیم منتشر شد. به همین مناسبت، استودیوی فوراِی گیمز (۴A Games) تخفیفاتی را برای‌ بازی‌بازانی که می‌خواهند این بازی را از طریق فروشگاه استیم خریداری نمایند، در نظر گرفته است. شما از امروز تا تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) […]

پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی عنوان Metro Exodus، سرانجام امروز این بازی برروی فروشگاه استیم منتشر شد. به همین مناسبت، استودیوی فوراِی گیمز (۴A Games) تخفیفاتی را برای‌ بازی‌بازانی که می‌خواهند این بازی را از طریق فروشگاه استیم خریداری نمایند، در نظر گرفته است. شما از امروز تا تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) می‌توانید با تخفیف ۴۰ درصدی بازی Metro Exodus را از طریق استیم خریداری کنید.

در حال حاضر Metro Exodus برروی استیم با قیمت ۲۳٫۹۹ دلار و یا ۲۰٫۹۹ پوند به فروش می‌رود که به‌ نظر می‌رسد قیمت‌ معقول و بسیار مناسبی برای این بازی باشد. بر خلاف بازی‌های پیشین مجموعه‌ی Metro، در Metro Exodus بازی‌بازان یک عنوان جهان باز مواجه هستند و ماجراجویی‌های آرتیوم و دوستانش را در خارج از متروهای شهر مسکو دنبال می‌کنند. همچنین در  نسخه‌ی استیم این بازی  هر دو بسته الحاقی The Two Colonels و Sam’s Story وجود دارند. شما می‌توانید هر دو بسته الحاقی را به طور جداگانه و به عنوان بخشی از بسته گسترش‌دهنده Metro Exodus خریداری کنید.

بسته الحاقی Sam’s Story که به‌تازگی منتشر شده، داستان یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا با نام Sam را روایت می‌کند. وی پس از آن که متوجه می‌شود مسکو تنها شهر بازمانده نیست، تصمیم می‌گیرد تا راهی برای بازگشت به آمریکا و یافتن خانواده‌اش پیدا کند.

بازی Metro Exodus ابتدا قرار بود در هنگام عرضه برروی فروشگاه استیم منتشر شود؛ با این حال چندی پیش از انتشار این عنوان، شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) یک قرارداد انحصاری یک ساله را با اپیک گیمز (Epic Games) به منظور عرضه‌ی بازی برروی فروشگاه اپیک گیمز امضا کرد. این اقدام ناعادلانه موجب خشم و ناراحتی افرادی شد که پیش از این بازی را برروی استیم پیش‌خرید کرده بودند.

مطالب خواندنی:  بعد از اپل، گوگل هم قابلیت جلوگیری از ردیابی برنامه ها را به اندروید اضافه می کند

Metro Exodus هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع:gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.