• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

بینگ برای جستجوی بهتر از کاربران سوال می‌کند

  • کد خبر : 15278
  • 12 اردیبهشت 1399 - 18:32
بینگ برای جستجوی بهتر از کاربران سوال می‌کند

تیم توسعه بینگ همیشه به دنبال راه‌ها و روش‌هایی است تا به بهبود این موتور جستجو کمک کند. این تیم اخیراً در حال آزمایش ویژگی جدیدی‌ است که می‌تواند کمک شایانی به بهتر شدن نتایج جستجوی کاربران کند. این ویژگی جدید، سوالاتی از کاربر می‌پرسد که می‌توانند نتایج جستجوی خود را مناسب با زمینه دلخواه […]

تیم توسعه بینگ همیشه به دنبال راه‌ها و روش‌هایی است تا به بهبود این موتور جستجو کمک کند. این تیم اخیراً در حال آزمایش ویژگی جدیدی‌ است که می‌تواند کمک شایانی به بهتر شدن نتایج جستجوی کاربران کند.

این ویژگی جدید، سوالاتی از کاربر می‌پرسد که می‌توانند نتایج جستجوی خود را مناسب با زمینه دلخواه خود، فیلتر کنند. برای نمونه، اگر کلمه «صفحه آبی» را در بینگ جستجو کنید، این موتور جستجو از شما خواهد پرسید «دنبال کدام نسخه از ویندوز هستید؟». از این دست سوالات برای دیگر جستجوها نیز وجود دارد. این مهم به کاربران کمک می‌کند تا نتایج جستجوی خود را محدود کرده و زودتر به خواسته خود برسند.

البته باید بگوئیم که این ویژگی چیز جدیدی نیست و پیش از این نیز، گوگل به شکلی مناسب آن را ارائه داده بود که اینک هم در دسترس قرار دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که کارکرد و نتیجه این ویژگی در بینگ نسبت به موتور جستجوی گوگل بهتر عمل می‌کند.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  اپل در حال آزمایش آیفون تاشو است
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.