• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

تائید شد: هوش مصنوعی اپل امسال از راه می‌رسد

  • کد خبر : 44803
  • 13 بهمن 1402 - 16:30
تائید شد: هوش مصنوعی اپل امسال از راه می‌رسد

تائید شد: هوش مصنوعی اپل امسال از راه می‌رسد به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، تیم کوک مدیرعامل اپل رسما تائید کرد که این شرکت در حال توسعه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد است. کوک در جریان کنفرانس مالی اپل اعلام کرد که هوش مصنوعی اپل در سال جاری از […]

تائید شد: هوش مصنوعی اپل امسال از راه می‌رسد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، تیم کوک مدیرعامل اپل رسما تائید کرد که این شرکت در حال توسعه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد است.

کوک در جریان کنفرانس مالی اپل اعلام کرد که هوش مصنوعی اپل در سال جاری از راه می‌رسد و همه کاربران به آن دسترسی خواهند داشت. اخیرا بلومبرگ گزارش داده بود که iOS 18 بزرگ‌ترین آپدیت تاریخ آی‌اواس با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی خواهد بود.

ظاهرا اپل می‌خواهد برای رقابت با گوگل و سامسونگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به iOS 18 بیاورد. بلومبرگ گفته است که اپل ممکن است هیچ تغییر بزرگی در گوشی‌های آیفون ۱۶ ایجاد نکند، هرچند که برخی شایعات به افزایش سایز نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ۶.۳ و ۶.۹ اینچ اشاره کرده‌اند، اما iOS 18 چیزی فراتر از حد معمول خواهد بود تا مشتریان را به خرید یکی از مدل‌های آیفون ۱۶ ترغیب کند.

تیم کوک جزئیات بیشتری در این زمینه بیان نکرد اما به نظر می‌رسد که اپل برنامه‌ گسترده‌ای برای حضور در بازار هوش مصنوعی دارد. تاکنون شرکت‌های زیادی وارد بازار هوش مصنوعی شده‌اند، از جمله OpenAI و گوگل و حتی سامسونگ نیز به‌تازگی قابلیت‌های هوش مصنوعی را در سری گلکسی S24 خود ارائه کرد.

اپل به‌تازگی اولین بیلد داخلی iOS 18 را منتشر کرده، اما وجود برخی باگ‌ها در آن‌ باعث شده تا انتشار نسخه‌های بعدی متوقف شود. معمولا چهار مرحله برای توسعه هر سیستم‌عامل iOS وجود دارد که هر کدام حدود شش هفته طول می‌کشد. انتظار می‌رود که هر چهار مرحله، قبل از معرفی iOS 18 در کنفرانس WWDC 2024 کامل شوند.

مطالب خواندنی:  بزرگ‌ترین سیارات کیهان را بشناسید

سامسونگ به‌تازگی سری گلکسی S24 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی معرفی کرد. این شرکت اعلام کرده که چندین قابلیت هوش مصنوعی سری گلکسی S24 برای دستگاه‌های قبلی این شرکت نیز ارائه خواهد شد. به گفته این شرکت بسیاری از قابلیت‌های Galaxy AI برای مدل‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد Fold 5 و Flip 5 و سری گلکسی تب S9 تا نیمه اول ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بنابراین قابلیت‌های Galaxy AI در انحصار سری گلکسی S24 نخواهد بود و دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز آن‌ها را دریافت خواهند کرد. یکی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 امکان ترجمه زنده تماس‌های تلفنی خواهد بود. در این قابلیت، از هوش مصنوعی برای ترجمه همزمان استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.