• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 33292
  • 16 بهمن 1400 - 16:38
رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد
بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل رویداد بعدی خود را در تاریخ 17 اسفند (8 مارچ) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد از نسخه‌ی جدید گوشی آیفون SE، تبلت آیپد ایر و همچنین نسخه‌ی جدید مک مینی با تراشه‌ی اپل سیلیکون رونمایی شود.

رویداد بعدی اپل در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل رویداد بعدی خود را در تاریخ ۱۷ اسفند (۸ مارچ) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد از نسخه‌ی جدید گوشی آیفون SE، تبلت آیپد ایر و همچنین نسخه‌ی جدید مک مینی با تراشه‌ی اپل سیلیکون رونمایی شود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گفته می‌شود که اپل در نیمه‌ی اول ماه مارچ نسخه‌ی ۱۵٫۴ سیستم‌عامل آی او اس را ارائه خواهد کرد. این نسخه از آی او اس به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام استفاده از ماسک نیز قفل گوشی خود را توسط حسگر فیس آی‌دی (Face ID) باز کنند. آی او اس ۱۵٫۴ همچنین قابلیت یونیورسال کنترل (Universal Control) و چندین ایموجی جدید را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، نسخه‌ی جدید آیفون SE از طراحی مشابه نسخه‌ی ۲۰۲۰ بهره خواهد برد و به تراشه‌ی جدید، فناوری ۵G و دوربین‌های قدرتمندتر مجهز خواهد شد. نسخه‌ی جدید آیپد ایر نیز از تراشه‌ی بایونیک A15 با پشتیبانی از فناوری ۵G و نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی استفاده خواهد کرد. همچنین مک مینی جدید نیز احتمالاً به یکی از تراشه‌های M1 پرو، M1 مکس و یا حتی M2 مجهز خواهد شد.

نظر شما در مورد محصولات شرکت اپل چیست؟ انتظار دارید که اپل در رویداد اسفندماه خود از چه دستگاه‌هایی رونمایی کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.