• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

فهرست پرکاربردترین پسوردهای سال ۲۰۲۱ منتشر شد

  • کد خبر : 31224
  • 27 آبان 1400 - 17:20
فهرست پرکاربردترین پسوردهای سال ۲۰۲۱ منتشر شد
وب‌سایت NordPass در جدیدترین گزارش خود لیست رایج‌ترین و پرکاربردترین پسوردهای سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است.

فهرست پرکاربردترین پسوردهای سال ۲۰۲۱ منتشر شد

وب‌سایت NordPass در جدیدترین گزارش خود لیست رایج‌ترین و پرکاربردترین پسوردهای سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. طبق این گزارش، اکثر مردم همچنان از پسوردهای ضعیف و کاملاً عادی که به‌راحتی قابل هک شدن نیز هستند استفاده می‌کنند.

گزارش NordPass علاوه بر فهرست ۲۰۰ پسورد پرکاربرد کاربران، مدت‌زمانی که برای هک کردن هر کدام از آن‌ها لازم است را نیز ذکر کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طبق این گزارش، پسورد ۱۲۳۴۵۶ رایج‌ترین رمز عبور کاربران بوده است، بطوریکه این پسورد ۱۰۳ میلیون بار در بررسی‌های NordPass رویت شده است. هک این پسورد کمتر از ۱ ثانیه طول می‌کشد. البته باید اشاره کنیم که همه ۵۰ پسورد بالای لیست NordPass در کمتر از ۱ ثانیه قابل هک شدن هستند. بعد از پسورد ۱۲۳۴۵۶، پسوردهای ۱۲۳۴۵۶۷۸۹، ۱۲۳۴۵، qwerty و password به‌ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در انتهای لیست هم پسوردهای  ۱g2w3e4r ،gwerty123 ،myspace1 و michelle به‌عنوان قدرتمندترین رمزها توسط کاربران استفاده شده‌اند.

وب‌سایت NordPass در گزارش خود همچنین فهرست کشورهایی که بیشترین درز اطلاعات را در سال جاری داشته‌اند ذکر کرده است. این کشورها عبارتند از آمریکا، شیلی، استرالیا، نیوزلند، روسیه، فرانسه، ایتالیا و آلمان.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از پسوردهای آسان برای اکانت‌های خود استفاده می‌کنید حتما سعی کنید از یک نرم‌افزار مدیریت پسورد مثل ۱Password برای قوی‌تر کردن رمزهای عبورتان بهره ببرید.

منبع: Techspot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.