• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
4

«مرد عنکبوتی» روی دور رکوردشکنی افتاد

  • کد خبر : 31968
  • 27 آذر 1400 - 17:43
«مرد عنکبوتی» روی دور رکوردشکنی افتاد
فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با ۵۰ میلیون دلار فروش، رکورد پرفروش‌ترین پیش‌نمایش سینمایی را در دوران کرونا شکست و در کمین رکوردشکنی‌های بیشتر نشست.

«مرد عنکبوتی» روی دور رکوردشکنی افتاد

 فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با وجود افزایش آمار مبتلایان کرونا و ظهور سویه‌های جدید و مسری‌تر این بیماری، شروعی طوفانی در گیشه آمریکا داشت و در پیش‌نمایش‌های پنجشنبه (۲۵ آذر) ۵۰ میلیون دلار فروخت. بالاترین پیش‌نمایش کرونایی در آمریکا پیش از این مربوط به فیلم بیوه سیاه بود که در مرحله پیش‌نمایش ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش کرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،پیش‌بینی می‌شود مرد عنکبوتی جدید در اکران افتتاحیه بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون فروش کند و رکورد جدیدی برای گیشه کرونازده به جا بگذارد. اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست اولین فیلم در گیشه پساکرونایی سینماها خواهد بود که فروش آن در عرض یک آخر هفته از ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند. در نزدیک به دو سال گذشته تنها یک فیلم توانست به این شاخص نزدیک شود که آن هم دنباله فیلم ابرقهرمانی ونوم با نام ونوم: بگذار کارنیج بیاید بود که در سه روز اول اکران در گیشه آمریکای شمالی به فروش استثنایی ۹۰ میلیون دلار رسید.

رکورد پرفروش‌ترین پیش‌نمایش تاریخ سینما مربوط به فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی است که در پیش‌نمایش‌ها ۶۰ میلیون دلار فروخت و در سه روز اول اکران در مجموع ۳۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروش کرد. در این فهرست بعد از انتقام‌جویان فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد قرار دارد که فروش ۵۷ میلیون دلاری آن در پیش‌نمایش‌ها به فروش ۲۴۸ میلیون دلاری این فیلم محبوب در اکران افتتاحیه منتهی شد.

داستان مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از جایی شروع می‌شود که هویت مرد عنکبوتی برای اولین بار فاش شده و پیتر پارکر از دکتر استرنج می‌خواهد به کمک جادو محرمانه بودن را به او برگرداند اما این کار حفره‌ای در جهان ایجاد می‌کند و قدرتمندترین افراد شروری که تاکنون مرد عنکبوتی در هر جهانی با آنها مبارزه کرده است، آزاد می‌شوند.

مطالب خواندنی:  آشنایی با فرش بهارستان

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ساخته جان واتس با بازی بازیگرانی چون تام هالند، زندایا کلمن، بندیکت کامبربچ، جیمی فامس و ویلم دفو با نقدهای مثبت همراه شده و در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۹۴ درصد را گرفته است. سایت راتن تومیتوز نقدهای سینمایی را از سراسر جهان گردآوری کرده و براساس آنها به هر فیلم از ۱۰۰ درصد امتیاز می‌دهد،  بنابراین امتیاز ثبت شده در این سایت نشان می‌دهد چند درصد منتقدان یک فیلم را تحسین کرده‌اند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ورایتی

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.