• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

میزو ۱۷ و ۱۷ پرو به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند

  • کد خبر : 16244
  • 23 اردیبهشت 1399 - 15:14
میزو ۱۷ و ۱۷ پرو به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند

سرانجام بعد از یک کمپین تبلیغاتی بسیار طولانی، میزو بعد از یک هفته از دو گوشی جدید خود، میزو ۱۷ و ۱۷ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برند که باعث حیرت کاربران شده است. اما اخیرا کمپانی میزو روی به‌روزرسانی جدیدی کار می‌کند که ممکن است نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ […]

سرانجام بعد از یک کمپین تبلیغاتی بسیار طولانی، میزو بعد از یک هفته از دو گوشی جدید خود، میزو ۱۷ و ۱۷ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برند که باعث حیرت کاربران شده است. اما اخیرا کمپانی میزو روی به‌روزرسانی جدیدی کار می‌کند که ممکن است نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را نیز به این دو گوشی اضافه کند. در حقیقت، این به‌روزرسانی ابتدا توسط پذیرندگان اولیه تست می‌شود و در صورت عدم وجود مشکلی، سپس به تمامی کاربران ارسال خواهد شد.

به هر حال، حالت تازه‌سازی نمایشگر ۹۰ هرتزی با نمونه لمسی ۱۸۰ هرتزی همراه خواهد بود، اما هنوز مشخص نشده است که با عرضه این به‌روزرسانی، این سرعت به ۲۴۰ هرتز افزایش خواهد یافت یا خیر. فروش این دو گوشی پرچمدار به تازگی در کشور چین شروع شده است، اما هنوز به طور جهانی عرضه نشده‌اند.

در حال حاضر، می‌توانید گوشی‌ هوشمند میزو ۱۷ مجهز به رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت را با قیمت ۳۷۰۰ یوان چین و همچنین میزو ۱۷ پرو با رم ۸ و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت را نیز با قیمت ۴۳۰۰ یوان خریداری کنید. به هر حال، در این به‌روزرسانی جدید که به زودی منتشر خواهد شد، بسیاری از کابران، از ابتدا نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را دریافت خواهند کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.