• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲L عرضه شد

  • کد خبر : 31750
  • 18 آذر 1400 - 19:01
نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲L عرضه شد
اولین نسخه بتای اندروید 12L امروز عرضه شد. چند روز پیش نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندکان این سیستم عامل برای تبلت لنوو تب P12 پرو ارائه شد

نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲L عرضه شد

اولین نسخه بتای اندروید ۱۲L امروز عرضه شد. چند روز پیش نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندکان این سیستم عامل برای تبلت لنوو تب P12 پرو ارائه شد و حالا توسعه‌دهندگان در نسخه بتای آن قادر خواهند بود با استفاده از Android Studio اپلیکیشن‌های خود را برای نمایشگرهای بزرگ شبیه‌سازی کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در این نسخه همچنین قابلیت مالتی‌تسکینگ اندروید ۱۲L امکانات جدیدی پیدا کرده است و یک نوار ابزار جدید نیز ارائه شده که به شما امکان تگ و درگ کردن آیکون اپلیکیشن‌ها را به حالت اسپلیت خواهد داد. نسخه بتا ۱ اندروید ۱۲L علاوه بر بهبود سازگاری اندروید ۱۲ با نمایشگرهای بزرگ، باگ‌های قبلی را نیز رفع کرده و حاوی بسته امنیتی ماه دسامبر نیز می‌شود. این نسخه همچنین بخش‌های نوتیفیکیشن‌ها، تنظیمات سریع، صفحه قفل و صفحه هوم را برای نمایشگرهای بزرگ اصلاح کرده است. سایر بخش‌های رابط کاربری نیز از حالت دو ستونه روی نمایشگرهای بالای ۶۰۰dp استفاده خواهند کرد.

نسخه بتا ۱ اندروید 12L عرضه شد

اندروید ۱۲L همچنین API های بیشتری در اختیار کاربران قرار داده است تا اپلیکیشن‌های خود را برای نمایشگرهای بزرگ با قابلیت Material Design بهینه‌سازی کنند. این API ها عبارتند از: Jetpack Compose که حاوی تغییرات رابط کاربری در سایزهای مختلف نمایشگر است، Window Size Classes برای تغییر ابعاد لی‌اوت اپلیکیشن‌ها و یک شبیه‌ساز در Android Studio که به توسعه‌دهندگان اجازه امتحان کردن اپلیکیشن‌های خود را در نمایشگرهای با سایز و رزولوشن متفاوت خواهد داد.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.