• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

نمایشگر Luna آیپد شما را به یک صفحه‌نمایش ثانویه برای مک‌بوک تبدیل خواهد کرد

  • کد خبر : 13129
  • 30 مهر 1398 - 21:25
نمایشگر Luna آیپد شما را به یک صفحه‌نمایش ثانویه برای مک‌بوک تبدیل خواهد کرد

نمایشگر Luna روشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از آیپد خود به عنوان یک صفحه‌نمایش ثانویه برای مک‌بوک استفاده کنید. این قابلیت هم‌اکنون برای مک‌بوک‌های اپل فراهم شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری، کمپانی Luna Display اعلام کرده است که این ویژگی بر روی تمامی مک‌بوک‌ها، […]

نمایشگر Luna روشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از آیپد خود به عنوان یک صفحه‌نمایش ثانویه برای مک‌بوک استفاده کنید. این قابلیت هم‌اکنون برای مک‌بوک‌های اپل فراهم شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری، کمپانی Luna Display اعلام کرده است که این ویژگی بر روی تمامی مک‌بوک‌ها، iMacs و Mac minis که از سیستم‌عامل macOS 10.8 Mountain Lion یا بالاتر استفاده می‌کنند، فعال می‌شود.

در توییت Matt Ronge، مدیرعامل کمپانی Luna Display گفته شده است که این ویژگی یک پاسخ مستقیم بر ویژگی‌های انحصاری اپل برای حالت Sidecar می‌باشد و بخش عظیمی از عملکردهای Luna Display به صورت بومی در macOS Catalina ایجاد شده است. یکی از قابلیت‌های کاربردی نمایشگر Luna استفاده از آیپد به عنوان صفحه‌نمایش ثانویه در مک‌بوک‌های اپل می‌باشد.

این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مک‌بوک قدیمی خود را که مدت‌ها قبل صفحه‌نمایش‌اش از کار افتاده، دوباره زنده کرده و مجددا بتوانید از آن استفاده نمایید. بر اساس گفته‌ی John Gruber، این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا آی‌مک‌های ۵K قدیمی را با یک صفحه‌نمایش فوق‌العاده با کیفیت همگام‌سازی کرده و آن‌ها را با نرم‌افزارهای بروزتر استفاده کنند. Luna Display تنها شرکتی نیست که توسط قابلیت Sidecar سیستم‌عامل Catalina به چالش کشیده می‌شود؛ کمپانی Duet نیز یک نرم‌افزار اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش مک‌بوک بر روی آیپد (بدون استفاده از دانگل) ارائه داده است که سبب می‌گردد تا فرآیند پشتیبانی از سخت‌افزارهای غیر اپلی صورت پذیرد. کمپانی Duet پیش از این تنها بر روی رایانه‌های ویندوزی فعالیت می‌کرد ولی با عرضه‌ی macOS Catalina تصمیم گرفت تا فعالیت خود را بر روی مک‌بوک‌های اپل آغاز نماید.

مطالب خواندنی:  مخترع پیکسل درگذشت

اکنون برای استفاده از قابلیت‌های Mac-to-Mac از طریق نمایشگر Luna به دو دستگاه مک‌بوک به همراه دانگل USB-C به ارزش ۶۹٫۹۹ دلار احتیاج دارید یا اینکه می‌توانید از دانگل‌های Mini DisplayPort استفاده نمایید. دستگاه میزبان شما باید macOS 10.11 یا بالاتر را اجرا کند، در حالی که مک‌بوک ثانویه باید macOS 10.8 یا بالاتر را در اختیار داشته باشد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه‌ی عملکرد این قابلیت احتیاج داشتید می‌توانید به وب‌سایت رسمی Luna Display مراجعه نمایید.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=13129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.