• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
1

گلکسی S24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکست

  • کد خبر : 44679
  • 08 بهمن 1402 - 16:36
گلکسی S24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکست

گلکسی S24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکست به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، به نظر می‌رسد سری جدید گلکسی S24 سامسونگ که به‌تازگی معرفی شده است توانسته در چند روز اول پیش‌فروش رکورد سری گلکسی S23 را بشکند. پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی S24 از تاریخ ۱۹ ژانویه آغاز شده […]

گلکسی S24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبلی را شکست

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، به نظر می‌رسد سری جدید گلکسی S24 سامسونگ که به‌تازگی معرفی شده است توانسته در چند روز اول پیش‌فروش رکورد سری گلکسی S23 را بشکند.

پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی S24 از تاریخ ۱۹ ژانویه آغاز شده و حالا این مدل‌ها با فروش ۱.۲۱ میلیون دستگاه در بازار داخلی کره به رکورد جدیدی دست یافته‌اند.

سامسونگ امسال پرچم‌داران جدید خود را با دو تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازارهای مختلف کرده است.

طبق گزارش امروز، از ۱.۲۱ میلیون دستگاه پیش‌ سفارش شده، گلکسی S24 اولترا با اختصاص ۶۰ درصد سفارشات به خود، محبوب‌ترین مدل سری جدید است.

گلکسی S24 اولترا از یک نمایشگر AMOLED Dynamic 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داینامیک و سایز ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز شده است که دارای OIS با میدان دید ۸۵ درجه است و می‌تواند ویدیوهای ۸K با نرخ فریم ۳۰fps ضبط کند.

در کنار این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارند که یکی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دیگری دارای زوم اپتیکال ۳ برابری است.

پردازنده گلکسی S24 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و خبری از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نیست. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مطالب خواندنی:  پتنت جدید شیائومی گوشی جدیدی با دوربین سلفی جهنده را نشان می‌دهد

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۱۹۹ دلار است و مدل‌های ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت فضای داخلی نیز به ترتیب با قیمت ۱۳۴۹ و ۱۴۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

در رده دوم امسال گلکسی S24 پلاس با ۲۱ درصد کل پیش‌فروش‌ها و در رتبه سوم گلکسی S24 با ۱۹ درصد سفارشات قرار دارند.

گفتنی است سری گلکسی S23 رکورد پیش‌فروش ۱.۰۹ میلیون دستگاه را در مدت مشابه ثبت کرده بود. سری گلکسی S۲۴ با وعده ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه می‌شود و هر سه مدل جدید آن سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.