• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

همکاری فیس بوک و مایکروسافت در زمینه ادغام پلتفرم‌های ارتباطی

  • کد خبر : 31065
  • 21 آبان 1400 - 17:28
همکاری فیس بوک و مایکروسافت در زمینه ادغام پلتفرم‌های ارتباطی

همکاری فیس بوک و مایکروسافت در زمینه ادغام پلتفرم‌های ارتباطی فیس بوک (متا) و مایکروسافت امروز اعلام کردند که برای ادغام پلتفرم‌های تیمز و Workplace باهم همکاری خواهند کرد. پلتفرم ارتباطی Workplace که متعلق به فیس بوک است هم‌اکنون حدود ۷ میلیون کاربر اشتراکی دارد و برنامه تیمز شرکت مایکروسافت نیز در حال حاضر بیش […]

همکاری فیس بوک و مایکروسافت در زمینه ادغام پلتفرم‌های ارتباطی

فیس بوک (متا) و مایکروسافت امروز اعلام کردند که برای ادغام پلتفرم‌های تیمز و Workplace باهم همکاری خواهند کرد. پلتفرم ارتباطی Workplace که متعلق به فیس بوک است هم‌اکنون حدود ۷ میلیون کاربر اشتراکی دارد و برنامه تیمز شرکت مایکروسافت نیز در حال حاضر بیش از ۱۴۵ میلیون کاربر فعال دارد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،یکپارچه‌سازی این دو ‌پلتفرم قرار است در دو بخش انجام بگیرد. یکی اینکه محتوای Workplace با برنامه تیمز همگام‌سازی خواهد شد و بنابراین کاربران دیگر نیازی به سوئیچ کردن بین این دو برنامه نخواهند داشت. بخش دیگر این یکپارچه‌سازی، کاربران را قادر خواهد ساخت تا ویدیوهای خود را از داخل برنامه تبمز به داخل گرو‌های Workplace استریم کنند. به این‌ترتیب، از طریق هر کدام از این دو اپلیکیشن امکان پیوستن به جلسات آنلاین وجود خواهد داشت.

جف تپر (Jeff Teper) نایب‌رئیس تیمز گفته است:

چیزی که من از شیوع کرونا یاد گرفتم این بود که شرکت‌ها برای انجام کارهای خودشان فقط متکی به یک ابزار واحد نیستند و بنابراین وظیفه ما به‌عنوان پیشگامان تکنولوژی این است که زمینه‌ای برای ادغام این ابزارها فراهم کنیم تا این شرکت‌ها به‌راحتی بتوانند کارهای خودشان را پیش ببرند.

همکاری مشترک فیس بوک و مایکروسافت در این زمینه باعث خواهد شد تا ارتباطات کاربران با یکدیگر بیش از گذشته امن‌تر شود. پلتفرم Workplace هم‌اکنون با اپلیکیشن‌هایی مانند وان درایو، SharePoint و آفیس ۳۶۵ یکپارچه است و مطمئناً ادغام جدید آن با تیمز امکانات بیشتری برای مشتریان آن فراهم خواهد آورد.

مطالب خواندنی:  بیل گیتس کدامیک را ترجیح می دهد: اندروید یا آی او اس؟

منبع: Neowin

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.