• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

آیا پیکسل ۵ دارای یک تراشه میان‌ رده خواهد بود

  • کد خبر : 17199
  • 02 خرداد 1399 - 0:21
آیا پیکسل ۵ دارای یک تراشه میان‌ رده خواهد بود

در چند وقت اخیر خبرهای شنیده شده است مبنی بر اینکه گوگل پیکسل ۵ دارای یک تراشه میان رده  SoC خواهد بود و نه یک تراشه سطح بالا. حال منابعی این خبرها را تایید کرده‌اند. گروه XDA Developers که اوایل امسال استفاده از تراشه Snapdragon 765 را در دو مدل پیکسل معرفی نشده حدس زده […]

در چند وقت اخیر خبرهای شنیده شده است مبنی بر اینکه گوگل پیکسل ۵ دارای یک تراشه میان رده  SoC خواهد بود و نه یک تراشه سطح بالا. حال منابعی این خبرها را تایید کرده‌اند.

گروه XDA Developers که اوایل امسال استفاده از تراشه Snapdragon 765 را در دو مدل پیکسل معرفی نشده حدس زده بود حال شواهدی بیشتری یافته است مبنی بر اینکه دو مدل گوشی مذکور که به‌زودی معرفی می‌گردند از این تراشه بهره خواهند برد. در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از این دو مدل احتمالا نمی‌تواند پیکسل ۴a باشد زیرا وجود یک گوشی معرفی نشده از پیکسل با اسم رمز Sunfish به‌تازگی فاش شده است که دارای تراشه Snapdragon 730 است و انتظار می‌رود که این گوشی همان پیکسل ۴a باشد.

در این صورت منطقی است که نتیجه بگیرم دو مدل گوشی معرفی نشده مذکور، پیکسل ۵ و پیکسل ۵ XL خواهند بود.

همچنین ممکن است که پیکسل ۵ دارای نسخه‌ی ارتقا یافته Snapdragon 765 یعنی Snapdragon 768G باشد که از ۷۶۵ سریع‌تر است و صفحه نمایش‌های ۱۲۰Hz را پشتیبانی می‌کند.

جدای از این، سردبیر سایت اندروید پولیس (Android Police) دیوید رادک (David Ruddock) ادعا کرده بود که پیکسل ۵ دارای تراشه Snapdragon 765 خواهد بود. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد نسخه ویژه‌ای از پیکسل ۵ و پیکسل ۵ XL را برای شرکت ورایزن (Verizon) بسازد تا از شبکه ۵G با فرکانس‌های بین ۳۰ تا ۳۰۰ گیگاهرتز (Millimeter-Wave) پشتیبانی کند.

در یک نظرسنجی از گوگل مشخص شد که قیمت پیکسل ۵ از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. هرچند این قیمت کمتر از قیمت پیکسل ۴ در سال گذشته است اما با این حال باز هم برای یک گوشی میان‌ رده زیاد به‌حساب می‌آید.

مطالب خواندنی:  با ابزار WSATools هر اپلیکیشن اندرویدی را روی ویندوز ۱۱ نصب کنید

گوگل در حال به کار گرفتن تمام تلاش خود است تا دو سال گذشته بی فروغ خود را در بازار جبران نماید. و راه چاره یک پیکسل ارزان قیمت‌تر است که دارای ویژگی‌های اساسی باشد. دو تا از مهم‌ترین خواسته‌های هواداران پیکسل، یک باطری با ظرفیت بیشتر و دوربین فوق عریض است. باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل این خواسته‌ها را اجابت می‌کند یا خیر.

در حال حاضر نگاه‌ها به پیکسل ۴a دوخته شده است که به نظر می‌رسد قصد دارد با یک قیمت رقابتی، اپل SE و دیگر رقبا را از میان بردارد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.