• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

برنامه غذایی سالم جهت داشتن بهترین اندامهای جهان

  • کد خبر : 2606
  • 08 تیر 1397 - 13:53
برنامه غذایی سالم جهت داشتن بهترین اندامهای جهان

اولا، باید به طور واضح بیان نمود که ساخت و ساز بی نظیر یک بدن یک مدل ،می تواند به علت وراثت و در نتیجه داشنن   ژنتیک عالی باشد. با این حال، حتی بهترین بدنسازان جهان باید برنامه تمرینات شدید خود را با تمرکز همانند یک ورزشکار حرفه ای انجام دهند و در بسیاری از […]

GettyImages 986094934 2اولا، باید به طور واضح بیان نمود که ساخت و ساز بی نظیر یک بدن یک مدل ،می تواند به علت وراثت و در نتیجه داشنن   ژنتیک عالی باشد. با این حال، حتی بهترین بدنسازان جهان باید برنامه تمرینات شدید خود را با تمرکز همانند یک ورزشکار حرفه ای انجام دهند و در بسیاری از موارد مجبور ند بر اساس برنامه غذایی صحیح غذا بخورند . در اینجا در باره ی دو مدل رژیم غذا یی که مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته بحدث می کنیم.

  • میراندا کر: رژیم غذایی بر اساس گروه  خونی:
    رژیم غدایی دکتر پیتر جی دی آدامو,   بسیار مورد بحث قرار گرفته که  برای هر یک از چهار نوع خون (A، B، AB، و O) طراحی شده است و از طرفداران می خواهد که در رژیم غذایی گیاهی به طور مداوم از ذرت، گندم و بعضی از لوبیا ها استفارده نمایند. در حالی که یک بررسی علمی بزرگ در رژیم غذایی در سال ۲۰۱۴ نشان داد که مزایای برنامه های مختلف دکتر پیتر جی دی آدامو  هیچ ارتباطی با نوع خون افراد شرکت کننده نشان نداد . در حالیکه متوجه شدند افراد مورد آزمایش که دارای گروه خونی از نوع A بودند و از   مدل میراندا کر استفارده کرده بودند ، شاخص توده بدنی آنها کاهش یافته و کاهش سایز دور کمر، فشار خون، کلسترول، انسولین و دیگر نشانگان آنها قابل توجه است.
  • بریجیت مالکوم: رژیم وگان
    رژیم گیاهخواری که برای همه از جمله بیانسه تا مدل استرالیایی ویکتوریا سیکرت  شناخته شده است و توسط بریجیت مالکوم منتشر شده است، عاری از تمام محصولات مشتق شده حیوانی است. ودر آن فقط از میوه ها، سبزیجات و غلات به عنوان رژیم غذایی که می تواند تمام نیازهای تغذیه ای بدن را پوشش دهد استفاده شده است، اگر به طور کامل در وعده های غذایی رعایت  شود.
مطالب خواندنی:  ترند جدید آرایش، آرایش ملایم و کم

منبع:  مجله زیبایی سبز برگرفته از مجله ی مد ووگ  ۲۹ ژوئن۲۰۱۸٫

          استفاده با ذکر منبع بلامانع است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=2606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.