• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
1

صفحه‌کلید مجیک اپل ممکن است دلیل اصلی تخلیه باتری آیپد پرو باشد

  • کد خبر : 17201
  • 02 خرداد 1399 - 0:38
صفحه‌کلید مجیک اپل ممکن است دلیل اصلی تخلیه باتری آیپد پرو باشد

صفحه‌کلید مجیک جزو لوازم جانبی جدید شرکت اپل برای کاربران آیپد پرو است. این دستگاه دارای یک طراحی شناور است که متصل شدن آیپد پرو را به صورت مغناطیسی آسان‌تر می‌کند و که در آن صورت با زاویه دید عالی که برای شخص مناسب‌تر باشد، تنظیم می‌شود. طبق گفته‌های شرکت اپل، صفحه‌کلید جدید مجیک بهترین […]

صفحه‌کلید مجیک جزو لوازم جانبی جدید شرکت اپل برای کاربران آیپد پرو است. این دستگاه دارای یک طراحی شناور است که متصل شدن آیپد پرو را به صورت مغناطیسی آسان‌تر می‌کند و که در آن صورت با زاویه دید عالی که برای شخص مناسب‌تر باشد، تنظیم می‌شود. طبق گفته‌های شرکت اپل، صفحه‌کلید جدید مجیک بهترین تجربه تایپ کردن در آیپد را ارائه می‌دهد.

با این حال، به نظر می‌رسد برخی از کاربران آیپد پرو از صفحه کلید مجیک جدید اپل بسیار ناراضی هستند، زیرا لوازم جانبی این صفحه‌کلید باعث تخلیه بیش از حد باتری در هنگام فعال شدن نور پس‌زمینه می‌شود. برخی از کاربران همچنین از تخلیه بیش از حد باتری دستگاه حتی در صورت عدم استفاده از آیپد شکایت کرده‌اند. شکایت دیگر کاربران این است که حتی اگر آیپد در حال اسلیپ (sleep) نیز باشد، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید همچنان روشن خواهد ماند.

طبق وبلاگ اپل Insight:

این مشکل فقط به ساخت خاص iPadOS محدود نمی‌شود، ممکن است این مشکل به نسخه بتا که بر اساس بازخورد کاربران بیان شده است، برگردد. من آخرین نسخه بتا توسعه‌دهنده iPadOS را اکنون اجرا کرده‌ام و این مسئله را با آن و نسخه قبلی نیز آزمایش کردم. نسخه بتا یکی از اولین مواردی است که می‌خواستم آن را رد کنم.

با این حال، شرکت اپل این مسئله را تصدیق نکرده است، بنابراین واقعا مشخص نیست که این مشکل، مشکل نرم‌افزاری است یا سخت‌افزار. جالب اینجاست که با جایگزین کردن صفحه‌کلید مجیک مسئله تخلیه بیش از حد باتری حل شده بود، بنابراین احتمالا ممکن است شرکت اپل چندین کیبورد مجیک معیوب را به بازار عرضه کرده باشد.

مطالب خواندنی:  اطلاعات فاش شده می‌گوید که آیپد پرو ۵G می‌تواند امسال یا سال بعد عرضه شود

وبلاگ Apple Insight نیز تقریبا همین حرف را زده است:

تنها راه برای پایان دادن به این بررسی‌ها، این بود که تئوری دیگری را انتخاب کنیم تا ببینیم این تئوری نتایج بهتری خواهد داد یا خیر. اواخر هفته گذشته این تئوری را بررسی کردم و در حالی که این مقاله را تمام می‌کردم، این آزمایش را انجام دادم. در ابتدا، با نور پس‌زمینه صفحه‌کلید خاموش، شروع به تایپ کردن کردم و همچنین از پد لمسی برای اطلاح مقالات مختلف اقدام کردم. به نظر می‌رسد که عمر باتری دستگاه با این صفحه‌کلید مجیک به مراتب خیلی بهتر از استفاده اولیه دستگاه بدون این کیبورد شده است.

در طول یک ساعت استفاده، دستگاه فقط ۶ درصد افت شارژ داشته است. اگرچه عملکرد این کیبورد مشابه عملکرد Smart Keyboard Folio نیست، اما با انتظار ما برای نگه‌داری شارژ دستگاه به مدت ۱۰ ساعت با این کیبورد، متناسب است.

با این حال، از آنجا که اکثر فروشگاه‌های شرکت اپل اکنون به دلیل ویروس کرونا بسته هستند، در صورت مشاهده هر گونه موراد ذکر شده، می‌توانید درخواست جایگزینی سخت‌افزاری را از طریق کانال‌های پشتیبانی آنلاین شرکت اپل داشته باشید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=17201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.