• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
3

مزایا و نحوه استفاده از بادکش برای لاغری

  • کد خبر : 32511
  • 17 دی 1400 - 16:25
مزایا و نحوه استفاده از بادکش برای لاغری
یکی از روش های سنتی برای کاهش وزن، بادکش درمانی است. بادکش قادر است به صورت موضعی به دفع چربی های زیر جلدی بپردازد. در روش درمانی معجزه آسا بادکش، با تحریک گردش خون زمینه برای از بین رفتن انسداد کانال های انرژی بدن فراهم می گردد.

مزایا و نحوه استفاده از بادکش برای لاغری

درمان لاغری و چاقی های موضعی به روش سنتی بادکش

نقش بادکش درمانی در کاهش وزن

با قدم نهادن در دهه سوم زندگی روند چربی سوزی و گردش خون با اختلال مواجه می شود. در واقع در طی افزایش سن سیستم متابولیسم بدن تضعیف می گردد و توده های عضلانی بدن از دست می روند. بنابراین روند چربی سوزی کاهش پیدا می کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،یکی از روش های سنتی چینی در خصوص کاهش وزن، بادکش است. نخستین گزارشات بیانگر آن است که یک کیمیاگر و گیاه شناس چینی به نام جی هونگ، برای نخستین بار از روش بادکش درمانی بهره گرفته است.

قدمت تاریخی بادکش درمانی در طب چینی به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش تعلق دارد. بر اساس نوع، بادکش درمانی به سه دسته بادکش خشک، مرطوب و آتشی تقسیم می شود. برای انجام بادکش درمانی نوعی کاپ های شیشه ای یا پلاستیک کاربرد دارند.

یکی از مزیت های برجسته بادکش درمانی، لاغری موضعی است. بادکش به عنوان یک روش سنتی انرژی مورد نیاز برای چربی سوزی را برای بدن تأمین می سازد و با از بین بردن بافت های هم بدن سبب بارز شدن مریرگ ها می گردد.

بی شک با باز شدن مویرگ ها زمینه برای خون رسانی مهیا می شود و روند رشد، ترمیم و سوخت و ساز سلول های بدن تسریع پیدا می کند.

به عبارتی دیگر بادکش درمانی با تحریک خون سبب از بین رفتن انسداد کانال های انرژی در بدن می شود. بادکش درمانی می تواند سموم و ناخالصی های موجود در بدن را دفع کند.

فنجان های بادکش با تحمیل فشار معکوس به شکست سلول های چربی می پردازد. زین پس جریان خون، سموم و چربی ها را به محل تخلیه لنفاوی هدایت می کند.

روش درمانی معجزه آور بادکش با تقویت سیستم لنفاوی در دفع سموم نقش دارد.

تسریع روند اثر گذاری بادکش در خصوص لاغری 

در خصوص نتیجه دهی و تأثیرگذاری مؤثر بادکش ضرورت دارد فرد به پیروی از رژیم غذایی مناسب بپردازد. بهترین عملکرد در پیروی از رژیم غذایی صرف غذا در ساعت های مشخص و پرهیز از مصرف غذاهای حاوی قند و چربی های اشباع می باشد.

مطالب خواندنی:  ورزش بسکتبال بهتر از دویدن به استحکام استخوان ها کمک می کند

ژنتیک در شکل گیری سلولیت نقش دارد. سلولیت ها با احتباس آب بدن در سیستم تخلیه لنفاوی اختلال ایجاد می کنند و سبب تضعیف رگ های خونی می گردند. با ضعیف شدن رگ های خونی، گردش خون بدن به کندی شکل می گیرد.

علاوه بر این، عدم رعایت تغذیه زمینه را برای شکل گیری سلول های چربی در بدن مهیا می کند.

در عمل بادکش انرژی درمانی صورت می گیرد. در انرژی درمانی با ترمیم انرژی بدن، عمل چربی سوزی شکل می گیرد. در حالت معمول به ویژه در بدن فردی که در رده سنی بزرگسال قرار دارد، انرژی در بدن او محدود می شود و چربی های اضافی در بدن تجمع پیدا می کنند.

یکی دیگر از مؤلفه های حائز اهمیت در تسریع روند اثرگذاری بادکش، برطرف سازی یبوست است. یبوست نوعی بیماری مختص به دستگاه گوارش تلقی می شود. زمانی که روند انتقال غذا از سیستم گوارش به کندی شکل می گیرد، روده با جذب آب فراوان از مدفوع سبب تداخل در حرکت مواد دفعی از روده می گردد.

یبوست عامل کاهش دهنده متابولیسم بدن محسوب می گردد. بهتر است بدانید با تجمع مواد زائد در بدن، اضافه وزن و چاقی شکل می گیرد.

برای درمان یبوست می توان به مصرف غذاهای حاوی فیبر خوراکی و آب فراوان پرداخت.

هیدراته سازی بدن نقش شگرفی در کاهش وزن ایفا می کند. لذا بهتر است در طول بادکش درمانی به صورت روزانه دو لیتر آب مصرف کنید.

توصیه می شود در طول بادکش درمانی فرد به صورت روزانه به انجام فعالیت های ورزشی بپردازد.

روش بهره گیری از بادکش برای لاغری 

در وهله نخست بهتر است در خصوص نتیجه گیری مناسب بخش هایی از بدن را که خواستار لاغر شدن آن هستید، مشخص کنید. در اکثریت مواقع از بادکش برای کوچک کردن بخش های پایین تنه بدن اعم از ران، شکم و باسن استفاده می شود.

مطالب خواندنی:  لاغری سریع با رژیم اتکینز (فواید و عوارض رژیم اتکینز)

در جلسه اول بادکش درمانی به موجب بهبود وضعیت گردش خون، شاهد چربی سوزی و تسکین درد خواهید بود. احتمال می رود روز دوم جلسه نخست بادکش درمانی در ناحیه مورد نظر احساس درد داشته باشید.

حدود ۵ الی ۶ جلسه پس از بادکش درمانی پوست بدن از نظر ظاهری بهبود پیدا می کند و در روزهای هفتم الی دهم درمان چربی های زیرجلدی از بین می روند.

بهتر است بدانید فنجان های بادکش به موجب موقعیت های مختلف قرار گیری در اندازه های مختلف طراحی شده اند. بی شک به میزانی که فنجان بادکش کوچک تر باشد، ضرورت دارد تا مساحت ناحیه انتخابی کم تر باشد.

علاوه بر این، در اکثر موارد تعداد جلسات مورد نیاز برای کاهش وزن به وسیله بادکش ۱۰ جلسه می باشد. با این وجود تعداد جلسات مؤثر در درمان برای هر فرد بر اساس وضعیت جسمانی و بهداشت زندگی مشخص می گردد.

گام اول انجام بادکش درمانی برای لاغری

برای آغاز مراحل بادکش درمانی برای لاغری ابتدا با یک دوش آب گرم، بدن را آماده بادکش درمانی کنید. پس از استحمام بدن را به وسیله یک حوله نرم به صورت مناسب خشک نمایید. بهتر است بدانید برای بادکش درمانی ضرورت دارد محل مورد نظر فاقد موهای زائد باشد.

گام دوم انجام بادکش درمانی برای لاغری

در گام دوم شما ملزم هستید ناحیه مورد نظر برای بادکش را به وسیله روغن به ویژه روغن های گیاهی یا یک کرم سبک مالش دهید.

دمای محیط اطراف را افزایش دهید و بر اساس بروشور موجود در جعبه بادکش، فنجان های بادکش را گرم نمایید.

گام سوم انجام بادکش درمانی برای لاغری

مزایا و نحوه استفاده از بادکش برای لاغری

بادکش درمانی با تحریک خون سبب از بین رفتن انسداد کانال های انرژی در بدن می شود

مطالب خواندنی:  سورپرایز در لیگ برتر؛ بازگشت وینفرد شفر به فوتبال ایران!

در گام سوم دستگاه مکنده را به پشت فنجان ها وصل کنید. سپس با تعبیه فنجان بر روی محل مورد نظر، چند مرتبه عمل مکش را انجام دهید تا هوا موجود میان پوست و فنجان خالی شود.

گام چهارم انجام بادکش درمانی برای لاغری 

زین پس به آرامی دستگاه مکنده را از فنجان جدا کنید. در صورتی که عمل مکش را به صورت مناسب انجام داده باشید، فنجان بادکش بر روی پوست بدن ثابت باقی می ماند.

به منظور کسب اطمینان خاطر از وجود خلا فنجان، سعی کنید با یک حرکت دورانی به سمت راست و چپ فنجان های بادکش را تکان دهید. به همین منوال، فنجان های متعدد را بر روی بخش های مختلف قرار دهید.

گام چهارم انجام بادکش درمانی برای لاغری

پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان، در راستای جدا سازی فنجان بادکش از پوست اقدام نماید. برای این منظور سوپاپ موجود در انتهای فنجان را به سمت بالا بکشید.

بهتر است به منظور جلوگیری از تداخل آسیب به سطح پوست، از جدا کردن فنجان به صورت مستقیم پرهیز نماید. علاوه بر این، قرمز شدن پوست در ناحیه بادکش امری طبیعی است.

شما می توانید برای تسکین ناحیه بادکش، پس از تمام شدن جلسه از یک کرم تسکین دهنده استفاده کنید.

شایان توجه است آثار ناشی از بادکش درمانی حدود ۳ الی ۵ روز پس از درمان به صورت کامل برطرف می شوند.

مزیت های مختلف بادکش درمانی برای لاغری

• افزایش سرعت متابولیسم بدن

• نشاط آور

• انتقال اکسیژن به بخش های مختلف بدن

• کاهش درد های عضلانی

• رفع خستگی

• تسکین دهنده درد

• کاهش تورم و تجمع مایع در مفاصل

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.