• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

گسترش دهنده‌ی ۳٫۱۰٫۰ بازی Path of Exile در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد

  • کد خبر : 15064
  • 20 اردیبهشت 1399 - 22:26
گسترش دهنده‌ی ۳٫۱۰٫۰ بازی Path of Exile در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد

دوباره زمان آن رسیده که بتوانیم رقابت‌ها و چالش‌هایی جدیدی را در بازی Path of Exile تجربه کنیم. استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی گریندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، خبر از عرضه‌ی گسترش دهنده‌ی ۳٫۱۰٫۰ در هفته‌های آتی داده است. در واقع، معرفی کامل این گسترش دهنده در سه هفته‌ی آینده انجام خواهد شد و […]

دوباره زمان آن رسیده که بتوانیم رقابت‌ها و چالش‌هایی جدیدی را در بازی Path of Exile تجربه کنیم. استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی گریندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، خبر از عرضه‌ی گسترش دهنده‌ی ۳٫۱۰٫۰ در هفته‌های آتی داده است.

در واقع، معرفی کامل این گسترش دهنده در سه هفته‌ی آینده انجام خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که انتشار آن نیز به یک هفته پس از معرفی موکول شود. از طرفی، این گسترش دهنده احتمالاً مکانیک‌های بخش Metamorph League را به حالت استاندارد بازی منتقل خواهد کرد. علاوه براین، بازی‌بازان می‌توانند به یک چالش جدید سه‌ماهه دسترسی داشته باشند. با اینکه چالش‌های فعلی این بازی نظیر tower defense، فوق‌‌العاده به‌نظر می‌رسند، اما بسیاری از بازی‌بازان علاقه‌مند به این بازی مشتاق هستند تا ببینند که این چالش جدید چه خواهد بود.

همچنین، با عرضه‌ی این گسترش دهنده، بسته‌های Metamorph از فروشگاه این بازی خارج خواهند شد. این بسته‌ها که شامل پوسته‌های مختلف و چندین آیتم دیگر هستند، به زودی با بسته‌های جدیدی جایگزین خواهند شد.

بازی رایگان Path of Exile، هم اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع:gamefa.com

مطالب خواندنی:  تیم کوک مدیرعامل اپل می‌گوید محصولات آتی این شرکت شما را متحیر خواهد کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.