• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
6

ساده ترین روش از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ

  • کد خبر : 39492
  • 21 مهر 1401 - 18:00
ساده ترین روش از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ
سفیده تخم مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوستتان کمک می‌کند و آنها را محو خواهد کرد. سفیده‌ تخم مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسیدهایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند.

ساده ترین روش از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از همشهری آنلاین،سفیده تخم مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوستتان کمک می‌کند و آنها را محو خواهد کرد. سفیده‌ تخم مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسیدهایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند.

سفیده‌ تخم‌مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسیدهایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند.

نحوه استفاده از سفیده تخم مرغ برای از بین بردن جای جوش: سفیده‌ تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا سفید شود و پُف کند. آن را به‌آرامی با انگشت روی پوستتان بمالید و بیشتر بر نقاط تیره و جاهای جوش متمرکز باشید. بعد از خشک شدن سفیده‌ی تخم‌مرغ روی پوستتان، یک یا دو دقیقه صبر کنید و بعد آن را با آب گرم بشویید.

این کار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید. اگر پوستتان خیلی خشک است بعد از شستن صورتتان با آب گرم می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=39492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.