• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

اولین تصویر واقعی گوشی گلکسی A35 سامسونگ فاش شد

  • کد خبر : 44935
  • 19 بهمن 1402 - 16:37
اولین تصویر واقعی گوشی گلکسی A35 سامسونگ فاش شد
سامسونگ خود را برای معرفی گوشی گلکسی A35 آماده می‌کند و حالا تصاویر آن فاش شده و به نظر می‌رسد که ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی آن هستیم.

اولین تصویر واقعی گوشی گلکسی A35 سامسونگ فاش شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، سامسونگ خود را برای معرفی گوشی گلکسی A35 آماده می‌کند و حالا تصاویر آن فاش شده و به نظر می‌رسد که ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی آن هستیم.

گلکسی A35 در دیتابیس آژانس تحقیقات رادیویی (RRA) کره‌جنوبی ظاهر شده است که برای اولین بار تصویر واقعی آن را نشان می‌دهد.

این گوشی دارای یک پنل مسطح در قاب پشتی و دایره‌های مجزا برای دوربین‌ها است. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که گلکسی A35 دارای یک قاب صاف با عناصر طراحی “کی آیلند” در اطراف دکمه‌های کناری است.

اولین تصویر واقعی گوشی گلکسی A35 سامسونگ فاش شد

دیتابیس RRA اطلاعات زیادی درباره A35 منتشر نکرده به جز شماره مدل SM-A356N که قابلیت‌ اتصال ۵G را تائید می‌کند. این گوشی قبلا در بنچمارک گیک بنچ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و ۶ گیگابایت رم رویت شده بود.

گلکسی A35 با شماره مدل SM-A356U در گیک‌بنچ ظاهر شده بود و در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۶۹۷ و ۲۳۳۲ را کسب کرده است. این امتیازها در مقایسه با سایر گوشی‌های مجهز به اگزینوس ۱۳۸۰ بسیار خوب هستند.

اگزینوس ۱۳۸۰دارای چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، چهار هسته A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 و یک موتور هوش مصنوعی است.

البته این امتیازها مربوط به نمونه اولیه گلکسی A35 هستند و عملکرد نهایی آن در زمان معرفی مسلما بهتر از این اعداد خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی A35 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود استفاده کند، در حالیکه گلکسی A34 دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بود.

مطالب خواندنی:  حافظه ۸ ترابایتی اس اس دی سامسونگ برای رایانه‌های شخصی

ظاهرا در کنار این دوربین اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر وجود خواهد داشت. در پنل جلوی آن نیز از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

سامسونگ اخیرا گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 5G را معرفی کرد. گلکسی A15 در دو نسخه ۴G و ۵G ارائه شده است و هر دو مدل به غیر از تراشه‌ دارای مشخصات یکسانی هستند. در مقاسه با آن‌ها، گلکسی A25 دارای دوربین‌های قدرتمندتر و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است.

گلکسی A35 احتمالا سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6 اجرا خواهد کرد. این گوشی ممکن است در اسفندماه معرفی شد و باید ببینیم درنهایت با چه مشخصات و قیمتی روانه بازار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.